Według nieoficjalnych informacji, nabywcą jest spółka należąca do funduszu "MARS Fundusz Inwestycyjny Zamknięty", który jest jednocześnie właścicielem stoczni. Przeciwko sprzedaży w ubiegłym roku protestowali związkowcy uważając, że to początek likwidacji stoczni w Świnoujściu.
Prezes Gryfii Lesław Hnat tłumaczy, że tereny te od wielu lat były nieużywane, a rocznie trzeba było za nie płacić około 400 tys. podatku od nieruchomości. - Stocznia posiada nadmiar terenu i nie ma powodu, żeby w sytuacji kryzysu, jaki jest na rynku, nie rozważać sprzedania tego terenu - powiedział Hnat.
Wartość transakcji objęta jest tajemnicą. Na pewno jednak pieniądze poprawią ubiegłoroczny bilans stoczni. Ten będzie znany za kilka miesięcy.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów