7 listopada 2025 roku stocznia CRIST zakończyła realizację projektu BR01 Bridge – kontraktu z francuską firmą Eiffage Métal.
Projekt stanowi część rozbudowy europejskiej trasy E18, biegnącej od Craigavon w Irlandii Północnej, przez Szkocję, Anglię, Norwegię, Szwecję aż po Finlandię.
Zakres prac obejmował poszerzenie 17-kilometrowego odcinka między Rugtvedt a Langangen, w pobliżu miejscowości Porsgrunn w Norwegii.
Centralnym elementem inwestycji jest most Grenland Bridge – imponujący, stalowy most wantowy o głównej rozpiętości około 330 metrów i łącznej długości około 600 metrów, łączący obie strony fiordu w wyjątkowo trudnych warunkach geotechnicznych i środowiskowych.
Projekt realizowany jest dla państwowej spółki Nye Veier i należy do najbardziej złożonych inwestycji infrastrukturalnych w regionie Skandynawii.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów