Na początku tego roku informowaliśmy o przekazaniu jednostki NB321. W miniony weekend CRIST S.A. z dumą przekazała kolejny projekt z tej serii – nowoczesny, wysoko zautomatyzowany statek NB322.
NB322 został wyposażony w napęd dieslowo-elektryczny z możliwością instalacji napędu zasilanego metanolem, co w przyszłości pozwoli znacząco ograniczyć emisję. Kadłub waży około 2 000 ton, co podkreśla skalę i złożoność budowy.
Jednostka popłynie teraz do stoczni Ulstein Verft w Norwegii, gdzie zostanie przeprowadzony finalny etap prac. To kolejny projekt zrealizowany dla firmy Ulstein, stanowiący wyraźny dowód silnej i owocnej współpracy pomiędzy naszymi stoczniami.
Projekt NB322 potwierdza pozycję CRIST S.A. jako wiodącej stoczni w dostarczaniu innowacyjnych i przyjaznych środowisku rozwiązań dla sektora offshore.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów