MN
Grupa Lotos odnotowała 379,93 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2016 r. wobec 249,19 mln zł straty rok wcześniej, z zysk operacyjny wyniósł 431,68 mln zł wobec 93,56 mln zł straty rok wcześniej.
Grupa kapitałowa Lotos wykazała w III kw. 2016 roku zysk operacyjny w wysokości 431,7 mln zł, na który składały się zysk operacyjny segmentu produkcji i handlu 445,6 mln zł, strata operacyjna segmentu wydobywczego -11,4 mln zł, strata operacyjna pozostałej działalności -1,3 mln zł, pomniejszone o korekty konsolidacyjne w wysokości 1,2 mln zł (głównie korekta zrealizowanej marży na sprzedaży ropy Rozewie i ropy litewskiej o marżę na ropie pozostającą na zapasie w grupie kapitałowej).
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 660,04 mln zł w III kw. 2016 r. wobec 5 710,43 mln zł rok wcześniej.
W okresie I-III kw. 2016 r. natomiast spółka miała 711,74 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 128,05 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 14 564,96 mln zł w porównaniu z 17 483,67 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2016 r. wyniósł 831,38 mln zł wobec 259,18 mln zł zysku rok wcześniej.
Grupa Lotos jest zintegrowanym pionowo koncernem naftowym, który zajmuje się poszukiwaniem i wydobyciem ropy naftowej, jej przerobem oraz sprzedażą hurtową i detaliczną wysokiej jakości produktów naftowych. W 2015 r. Grupa Lotos odnotowała 22,7 mld zł skonsolidowanych przychodów.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów