pc
Mary i Borghild. Te dwie jednostki islandzkiego armatora zacumowały przy Nabrzeżu Pasażerskim w Szczecinie w październiku. Nadal czekają na remont.
Obie barki zostały zbudowane 31 lat temu. Mają 51,15 m długości oraz 9,8 m szerokości. Ich nośność to 555 t. Jednostki służą do transportu materiałów stosowanych przy budowie umocnień wodnych, m.in. żwiru.
Nie wiadomo, jak długo Mary i Borghild pozostaną w Szczecinie. Za cumowanie przy Nabrzeżu Pasażerskim Żegluga Szczecińska pobiera od islandzkiego armatora około 60 zł za dobę.
Polski sektor transportu wodnego podkreśla znaczenie współpracy w obszarze badań i rozwoju
Nabrzeże Hanzy– nowa nazwa Nabrzeża Wyspy Spichrzów w Gdańsku
Rynek kontenerowy nadal w dołku
Oceanarium w kołobrzeskim porcie – nowa, całoroczna atrakcja?
Hongkong wypada z czołówki najbardziej zatłoczonych portów świata
Jest wyrok Trybunału Konstytucyjnego ws. nieruchomości portowych