pc
Mary i Borghild. Te dwie jednostki islandzkiego armatora zacumowały przy Nabrzeżu Pasażerskim w Szczecinie w październiku. Nadal czekają na remont.
Obie barki zostały zbudowane 31 lat temu. Mają 51,15 m długości oraz 9,8 m szerokości. Ich nośność to 555 t. Jednostki służą do transportu materiałów stosowanych przy budowie umocnień wodnych, m.in. żwiru.
Nie wiadomo, jak długo Mary i Borghild pozostaną w Szczecinie. Za cumowanie przy Nabrzeżu Pasażerskim Żegluga Szczecińska pobiera od islandzkiego armatora około 60 zł za dobę.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny