Firma Jotun ogłosiła dziś kolejny kamień milowy w swoim zobowiązaniu do promowania czystej żeglugi, podpisując umowę handlową z włoskim armatorem Ignazio Messina & C. na dostawę rozwiązań Hull Skating Solutions (HSS) firmy Jotun. Współpraca ta odzwierciedla wspólną wizję innowacji i zrównoważonego rozwoju, umożliwiając firmie Messina realizację nawet najtrudniejszych wyzwań.
Na statku Jolly Rosa zostaną zastosowane powłoki HSS firmy Jotun, w tym innowacyjny system HullSkater, opracowany we współpracy z firmą Kongsberg, aby zapewnić proaktywne czyszczenie i inspekcje kadłuba. Rozwiązanie to łączy w sobie wysokowydajne powłoki, proaktywny monitoring i wysokiej klasy serwis techniczny, a system HullSkater oferuje również gwarancję czystości kadłuba.
– Jako firma z długą historią działalności w złożonych i wymagających branżach, stale poszukujemy innowacji i rozwiązań, które przyniosą korzyści naszej działalności w dłuższej perspektywie. Systemy HSS firmy Jotun pomogą nam w dążeniu do bardziej efektywnych celów w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiska. Dzięki tej umowie kadłuby naszych statków będą działać lepiej, a my jesteśmy nastawieni na dalsze wdrażanie tych nowych, innowacyjnych technologii – powiedział Andrea Gais, dyrektor generalny Gruppo Messina Spa i prezes Ignazio Messina & C. Spa.
Spersonalizowana propozycja Jotuna spotkała się z uznaniem firmy Messina, która docenia wartość zaawansowanej ochrony kadłuba i monitorowania wydajności. Umowa, oficjalnie podpisana podczas ceremonii w siedzibie Jotuna w Sandefjord w Norwegii, uzupełnia portfolio rozwiązań Jotuna dla floty Messiny, która korzysta z różnych środków przeciwporostowych oraz systemów HPS firmy Jotun na innych statkach.
– Z dumą wspieramy Ignazio Messina & C. w ich drodze do czystej żeglugi. HSS nie tylko zapewni doskonałą wydajność kadłuba w trakcie eksploatacji, ale także ugruntuje pozycję Messiny jako innowacyjnego partnera, dla którego zrównoważony rozwój jest priorytetem dla klientów – powiedziała Giulia Nebbia, Regionalny Kierownik Sprzedaży w Jotun.
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie
PRS sprawuje nadzór nad budową okrętu ratowniczego programu „Ratownik”
Chiny oddały do użytku gigantyczny statek do akwakultury. 12 gatunków ryb na jednostce
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek
Diehl Defence i Lockheed Martin łączą siły w zakresie obrony powietrznej dla sił morskich
Fincantieri rozpoczyna plan rozwoju stoczni. Podpisano koncesję na port w Ankonie