gm
Kolejny miesiąc intensywnych prac w Stoczni Remontowej Nauta S.A. Przy nabrzeżach i w dokach najdłużej funkcjonującej stoczni remontowej w Polsce na remontach przebywa aż 17 jednostek pływających.
Połowa z nich przechodzi remonty klasowe połączone z montażem systemów BWTS. Do grupy tej należą masowce Polskiej Żeglugi Morskiej – m/v Gdynia i m/v Koszalin, drobnicowce armatora Briese Schiffahrts – m/v BBC RIO, m/v HOLLUM oraz BBC CITRINE, jak i drobnicowce m/v ONEGO WISLA oraz BBC ZARATE .
Tradycyjnie stocznię Nauta odwiedzają jednostki norweskiego armatora Wilson Ship Management. Obecnie prace kontynuowane są na drobnicowcach m/v WILSON THAMES, WILSON AMSTERDAM oraz WILSON AVONMOUTH.
Przypomnijmy, że w 2021 Stocznia Remontowej Nauta S.A. jako najstarsza cywilna stocznia remontowa w Polsce świętowała jubileusz 95-lecia istnienia. Warto dodać, że z tej okazji, w październiku została wyróżniona nagrodą specjalną Latarnie Gospodarki Morskiej 2021.
Dzięki skutecznie przeprowadzonej restrukturyzacji w latach 2020/2021 spółka w sposób niezakłócony kontynuuje działalność oraz pozytywnie ocenia dalsze perspektywy rozwoju.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza