W ciągu ostatnich lat, wraz z rozwojem całej gospodarki, postępuje również rozwój gospodarki morskiej. Dynamicznie wzrastają przeładunki w polskich portach oraz umacnia się pozycja polskich stoczni. Jednak, nadal słabym punktem gospodarki morskiej pozostaje żegluga pod narodową banderą.
Dlaczego jest nam potrzebna morska flota handlowa? Co zrobić i jak zrobić, aby uprawianie żeglugi pod narodową banderą stało się opłacalne a flota handlowa stała się mocnym punktem gospodarki morskiej? O tym będzie konferencja. O tych sprawach będą mówili i dyskutowali prelegenci oraz uczestnicy konferencji.
Konferencja organizowana jest pod auspicjami Uniwersytetu Morskiego w Gdyni.
Konferencja odbędzie się 24 kwietnia 2024 roku w godzinach 9:30 - 14:00 na Wydziale Nawigacyjnym UM przy al. Jana Pawła II 3 w Gdyni.
Program konferencji i rejestracja:
https://sites.google.com/view/polskabandera-konferencja/
Udział w konferencji jest bezpłatny, rejestracja wg kolejności zgłoszeń, ilość miejsc ograniczona. Wymagane potwierdzenie udziału w formularzu rejestracyjnym na stronie internetowej konferencji.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie
PRS sprawuje nadzór nad budową okrętu ratowniczego programu „Ratownik”
Chiny oddały do użytku gigantyczny statek do akwakultury. 12 gatunków ryb na jednostce
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek