Niemiecko-duński operator Scandlines wysłał swoje dwa statki o napędzie hybrydowym na „ekstremalną dietę” do G + H Marine GmbH.
Niemiecko-duński operator Scandlines wysłał swoje dwa statki o napędzie hybrydowym – Berlin i Copenhagen, które docelowo mają obsługiwać trasę z Rostock do Gedser, na „ekstremalną dietę” do G + H Marine GmbH, ponieważ 169-metrowe jednostki, podczas pełnego załadunku, nie mogły dostać się do duńskiego portu w Gedser. Oba promy muszą łącznie „zgubić” 700 ton wagi.
W tym celu statki najpierw zostaną przywrócone do podstawowej konstrukcji, a następnie G + H Marine zaprojektuje i od nowa wyposaży wnętrze promów. Przebudowa obejmie także parking i kabiny.
Wszystkie elementy, od izolacji po wyposażenie, zostały najpierw sprawdzone pod kątem tego, gdzie można zaoszczędzić na ciężarze promu. Aby osiągnąć wagę docelową, G + H Marine połączy wyjątkowo lekkie materiały i innowacyjne rozwiązania.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek
Diehl Defence i Lockheed Martin łączą siły w zakresie obrony powietrznej dla sił morskich
Fincantieri rozpoczyna plan rozwoju stoczni. Podpisano koncesję na port w Ankonie
Navantia zbuduje okręty wsparcia dla brytyjskiej floty. Postęp programu Fleet Solid Support (FSS)
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej