Niemiecko-duński operator Scandlines wysłał swoje dwa statki o napędzie hybrydowym na „ekstremalną dietę” do G + H Marine GmbH.
Niemiecko-duński operator Scandlines wysłał swoje dwa statki o napędzie hybrydowym – Berlin i Copenhagen, które docelowo mają obsługiwać trasę z Rostock do Gedser, na „ekstremalną dietę” do G + H Marine GmbH, ponieważ 169-metrowe jednostki, podczas pełnego załadunku, nie mogły dostać się do duńskiego portu w Gedser. Oba promy muszą łącznie „zgubić” 700 ton wagi.
W tym celu statki najpierw zostaną przywrócone do podstawowej konstrukcji, a następnie G + H Marine zaprojektuje i od nowa wyposaży wnętrze promów. Przebudowa obejmie także parking i kabiny.
Wszystkie elementy, od izolacji po wyposażenie, zostały najpierw sprawdzone pod kątem tego, gdzie można zaoszczędzić na ciężarze promu. Aby osiągnąć wagę docelową, G + H Marine połączy wyjątkowo lekkie materiały i innowacyjne rozwiązania.
Mercy Ships zbuduje najnowocześniejszy statek szpitalny przy wsparciu MSC
Kolejny, atomowy okręt podwodny typu Virginia dostarczony do US Navy
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth