W suchym doku SD I w Stoczni Nauta przebywa zbiornikowiec Baltic Commodore, pływający w barwach niemieckiego armatora – firmy Norient.
Trzynastoletni statek przypłynął do Nauty na remont konserwacyjno-dokowy. Baltic Commodore ma 182,5 m długości i ponad 27 m szerokości. Zbiornikowiec ma podwójny kadłub i posiada wysoką klasę lodową 1A.
Armator już po raz kolejny powierzył wykonanie remontu swojego statku stoczni Nauta – pod koniec lutego remont klasowy przeszedł Baltic Favour. Z klientem tym współpracowała także MSR Gryfia, która na przełomie 2015 i 2016 r. remontowała jednostki Baltic Sky I oraz Arctic Bridge.
Norient zarządza flotą około 90 zbiornikowców o pojemności od 25 000 do 75 000 DWT, które operują na całym świecie.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii