PMK
Największy na świecie konstruktor platform wiertniczych, Keppel FELS, dostarczył swój pierwszy obiekt w 2018 r. Jest to pierwsza z platform typu jackup, które buduje dla Borr Drilling.
Platforma o nazwie SAGA została dostarczona przez zakład Keppel FELS w Singapurze. Keppel FELS jest spółką zależną Keppel Offshore & Marine.
Cieszymy się, że możemy dostarczyć pierwszy obiekt do naszego nowego klienta, Borr Drilling – powiedział Chris Ong, prezes Keppel O&M. - Wraz z odrodzeniem się rynku wiertniczego, jakość i możliwości naszych projektów są ważnymi wyróżnikami dla klientów poszukujących wydajnych i niezawodnych operacji. Nasze urządzenia ustalają standardy branżowe i jesteśmy przekonani, że ta platforma będzie równie skuteczna po wdrożeniu – dodał.
SAGA będzie oparta na modelu Super B Class KFELS. Te platformy są przeznaczone do pracy na głębokości wody do 400 stóp i wiercenia do 35 000 stóp. Są one wyposażone w system wiercenia o wysokości dwóch milionów funtów a maksymalne łączne obciążenie wspornika wynosi 3700 kipów przy dużej mocy podczas operacji wiercenia.
- Eksploatacja platform wiertniczych jest coraz lepsza, gdyż wychodzimy z dołu cyklu gospodarczego. Rynek preferencyjnie nagradza wykonawców, którzy inwestują w najnowsze projekty z najlepszych stoczni. Nasza współpraca z Keppel FELS pozwala nam dostarczać platformy z wiodącymi parametrami gotowymi dostarczyć najwyższą wydajność operacyjną naszym klientom. Chcemy być wynagradzani za wydajność, którą dostarczamy, a nasza współpraca z Keppel FELS jest jednym z kilku kluczowych partnerstw, które rozwijamy. Nasze KPI koncentrują się na przyspieszeniu czasu na pierwszą ropę naftową – powiedział Simon Johnson, prezes Borr Drilling.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española