Syndyk Masy Upadłości ST3 Offshore Sp. z o.o. w upadłości z siedzibą w Szczecinie ogłosił wczoraj przetarg pisemny na sprzedaż z wolnej ręki przedsiębiorstwa.
Przedmiotem przetargu jest sprzedaż przedsiębiorstwa ST3 Offshore Sp. z o.o. w upadłości z siedzibą w Szczecinie - w trybie z wolnej ręki.
Cena wywoławcza przedsiębiorstwa upadłego wynosi 234.680.000 zł netto (dwieście trzydzieści cztery miliony sześćset osiemdziesiąt tysięcy złotych).
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie pisemnej, sporządzonej w języku polskim i bezwarunkowej oferty w terminie do dnia 10 marca 2021 r. do godziny 14.00. Oferty należy składać w dwóch egzemplarzach, jeden w biurze podawczym w budynku Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie bądź przesłać pocztą na adres: Sędzia-Komisarz SSR Sabrina Snela-Daleszyńska Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie XII Wydział Gospodarczy ul. Narutowicza 19, 70-231 Szczecin oraz drugi do syndyka na adres: Syndyk Natalia Leszczyńska ST3 Offshore sp. z o.o. w upadłości, ul. Brdowska 5, 71-700 Szczecin. Decyduje data i godzina wpływu. Oferty wysłane pocztą bądź kurierem – aby zostały uznane za skutecznie złożone – muszą zostać doręczone w wyżej określonym terminie w obydwu miejscach.
Wraz z ofertą należy złożyć dowód wpłacenia wadium w wysokości 23.000.000 zł (słownie: dwudziestu trzech milionów złotych) na rachunek bankowy ST3 Offshore Sp. z o.o. w upadłości numer 90 1020 4027 0000 1302 1430 2089 (IBAN: PL90 1020 4027 0000 1302 1430 2089, Kod BIC (Swift): BPKOPLPW). W razie nieuiszczenia wadium oferta nie zostanie rozpatrzona.
Oferta powinna spełniać wszystkie wymogi formalne, określone w Regulaminie przetargu.
Zapytania dotyczące Regulaminu i przedmiotu przetargu mogą być kierowane do organizatora przetargu telefonicznie na numery: 516 829 303 lub drogą mailową pod adresem n.leszczynska@st3-offshore.com do 3 dni przed terminem składania ofert.
Oferent ma prawo do wizytacji przedsiębiorstwa w dni robocze w godz. od 10-14.00 po uprzednim ustaleniu terminu.
Każdy zainteresowany, przed otrzymaniem informacji i materiałów związanych z organizowanym przetargiem, zobowiązany będzie do podpisania jednostronnego oświadczenia o zachowaniu poufności, którego treść nie będzie podlegała negocjacjom.
Przypomnijmy, że 31 marca 2020 r., Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum ogłosił upadłość ST3 Offshore. W związku z epidemią koronawirusa, zrobił to na posiedzeniu niejawnym. Sąd wyznaczył wtedy syndyka, którego zadaniem stało się zakończenie wszystkich spraw związanych z firmą, ustalenie listy wierzycieli, a później jak najszybsza likwidacja majątku spółki. Została nim Natalia Leszczyńska.
Upadłość ST3 Offshore była przesądzona od początku 202 r. W lutym otwarcie mówił o tym ówczesny minister gospodarki morskiej, Marek Gróbarczyk. Jak skomentował wtedy mecenas Patryk Zbroja, reprezentujący większość wierzycieli: "Ogłoszenie upadłości spółki ST3 Offshore oznacza początek ostatniego etapu funkcjonowania firmy, czyli jest to formalny początek jej końca".
W marcu, Gróbarczyk zapewniał, że: "Pracownicy ST3, którzy chcą, znajdą zatrudnienie w naszych spółkach stoczniowych, jak również kooperujących, bo zapotrzebowanie w zakresie podwykonawców czy dzierżawców w Stoczni Szczecińskiej jest tak duże, że wszystkim dziś pracownikom możemy zaoferować pracę".
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów