ew
Od niedzieli 15.03.2020 (noc z soboty na niedzielę) Polska wprowadziła nowe obostrzenia w ruchu pasażerskim na granicach w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa. Pasażerowie, obywatele polscy, którzy wrócą do Polski po tym terminie, będą przechodzić obowiązkową 14- dniową domową kwarantannę.
Przyjazd cudzoziemców do Polski podlega szczególnym ograniczeniom, taki stan obowiązuje od niedzieli 15 marca 2020 przez kolejne 10 dni. Okres ten może zostać przedłużony.
Informacja o kontrolach sanitarnych w związku z COVID-19
Po przybyciu promów do Polski odbywają się graniczne kontrole sanitarne pasażerów wjeżdżających i wchodzących na terytorium Polski. Przeprowadzana przez polskie służby państwowe pod nadzorem Straży Granicznej. Kontrola polega na zmierzeniu temperatury oraz odebraniu wypełnionej Karty Pasażera. Więcej informacji na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Kartę Informacyjną pasażera możesz pobrać i wypełnić przed rejsem - pobierz plik pdf.
W celu zwiększenia bezpieczeństwa naszych Pasażerów Armator wprowadził na promach procedury polegające między innymi na mierzeniu temperatury wszystkich wchodzących osób na pokład promu zarówno w Szwecji, jak i w Polsce.
Pasażerowie z objawami gorączki oraz podejrzeniem choroby nie będą wpuszczani na prom i każdorazowo taki przypadek będzie zgłaszany do odpowiednich służb. Powyższe działania spowodowane są troską o bezpieczeństwo, spokój i komfort podróży naszych Pasażerów i Załogi.
Brak opłaty manipulacyjnej za zmianę rezerwacji
Ponieważ koronawirus COVID-19 nadal się rozprzestrzenia, narasta niepewność dotycząca wyjazdów. Dostrzegamy ją i poświęcamy jej pełną naszą uwagę. Bezpieczeństwo naszych klientów, współpracowników oraz załóg jest zawsze naszym najwyższym priorytetem i podejmujemy szereg ostrożności, aby zapewnić wszystkim bezpieczną i komfortową podróż.
W świetle obecnej sytuacji pomagamy w zaplanowaniu ewentualnej podróży. Zmiany rezerwacji oraz zwroty biletów zwolnione są z opłat manipulacyjnych. Zmiany można dokonać przez Infolinię 22 230 2222.
Promy Polferries pływają zgodnie z rozkładem. Ruch cargo odbywa się na takich samych zasadach jak dotychczas.
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek
Masowce i tankowce na fali. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 11-14/2024)
Przygotowania do bazy offshore. Jak wygląda budowa?
Dzień Kierowcy Zawodowego z udziałem gdyńskich terminali
Polski sektor transportu wodnego podkreśla znaczenie współpracy w obszarze badań i rozwoju