Uruchomienie ELP jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na usługi tego typu. Szefem agencji został Petera Lyall, który do tej pory kierował Risk Insurance Services w Global Maritime. Główna siedziba agencji mieścić się będzie w Londynie. Zostaną również otwarte biura w Hamburgu, Abu Zabi, Oslo, Houston i Singapurze. ELP będzie także wspierany przez zasoby Global Maritime, w szczególności przez marynarzy, inżynierów i innych specjalistów.
Kluczowym wyróżnikiem dla ELP będzie współpraca z jednostką reagowania kryzysowego, Northcott Global Solutions (NGS), co oznacza dostępną przez 24 godziny dziennie, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku wielojęzyczną infolinię dla wszystkich klientów i natychmiastowe reagowanie na zgłaszane wypadki i incydenty na całym w świecie.
- Eagle Lyon Pope jest jedną z najbardziej doświadczonych marek, jeśli chodzi o ochronę, odszkodowania, badanie wypadków morskich, likwidacje szkód i łagodzenie ryzyka armatorów i operatorów portowych - mówi David Sutton, dyrektor generalny Global Maritime Consultancy & Engineering. - Z zapleczem związanym z Global Maritime, przy wsparciu najlepszych inżynierów, kapitanów żeglugi, architektów i specjalistów ubezpieczeniowych, kwestią czasu jest zajęcie przez nas pozycji lidera w branży – dodał.
Najważniejsze usługi ELP będą obejmować:
Global Maritime specjalizuje się w ubezpieczeniach morskich, usługach inżynierskich w branży morskiej i offshorowej. Firma została założona w 1979 roku, większościowym udziałowcem jest HitecVision. Siedziba Global Maritime mieści się w Stavanger. Firma obejmuje wsparciem cały cykl projektu, od inżynierii i projektowania, budowy i weryfikacji jako strona trzecia aż do przeprowadzenia pomiarów gwarancyjnych, dynamicznego pozycjonowania, instalacji, zarządzaniem i likwidacją ryzyka.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej