pc
Kontenerowiec Catharina Schulte przechodzi drugi remont klasowy w Stoczni Remontowej Nauta. Wczoraj w godzinach popołudniowych statek został wydokowany z doku SD I i obecnie przebywa przy nabrzeżu.
Catharina Schulte to kolejny statek indyjskiego managementu grupy Bernhard Schulte Shipmanagement remontowany w ostatnim czasie w Stoczni Nauta – we wrześniu dla tego samego klienta stocznia remontowała siostrzany statek – Margaretha Schulte.
Podobnie jak w przypadku poprzedniego remontu, zakres prac na statku obejmuje standardowe prace konserwacyjno-dokowe, maszynowe i rurarskie oraz prace na pokrywach i dźwigach.
Catharina Schulte została zbudowana w 2006 r. w Korei Południowej. Kontenerowiec ma 210 m długości i 30 m szerokości.
Z grupą Bernhard Schulte Nauta współpracuje od dłuższego czasu. W ostatnich trzech latach, oprócz wspomnianej jednostki Margaretha Schulte, remontowała także statki: Lucie Schulte, Edzard Schulte, Emmy Schulte, Interlink Parity i Sophie Schulte.
Stocznia Remontowa Nauta może poszczycić się dziewięćdziesięcioletnią obecnością na rynku oraz uznaniem armatorów i firm z branży morskiej. Wykonuje zarówno standardowe prace remontowe na statkach różnych typów i rozmiarów, jak też skomplikowane konwersje i przebudowy jednostek pływających. Trzy lata temu Stocznia Nauta powróciła na rynek nowych budów i wyspecjalizowała się w budowie średniej wielkości statków rybackich, specjalistycznych i badawczych. Współpracując z Marynarką Wojenną RP, Stocznia Nauta wykonuje także remonty i modernizacje okrętów wojennych.
Stocznia Remontowa Nauta posiada rozległe zaplecze techniczne – zakład przy ulicy Czechosłowackiej w Gdyni z dostępem do dwóch suchych doków pozwala obsługiwać nawet największe statki wpływające na Bałtyk, a infrastruktura Zakładu Nowych Budów w Gdańsku dostosowana jest do budowy nowoczesnych jednostek.
Mein Shiff 7 przygotowuje się do prób morskich. To kolejny wycieczkowiec powstający w Meyer Turku
Wyposażenie napędu od Kongsberga nada prędkości fregatom niderlandzkiego "Miecznika"
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek
Dzięki systemowi smarowania powietrzem OceanGlide firma Alfa Laval podpisała pierwsze porozumienie o współpracy z koreańską stocznią
5 wiodących flot świata ma wartość PKB Polski. Polska nie jest drugą Japonią
Eureka Shipping ogłasza budowę najnowocześniejszego statku do transportu cementu