ew
W dniu 30.10 zgodnie z harmonogramem, odbyło się jednoczesne wodowanie dwóch autonomicznych barek paszowych, zbudowanych przez Stal Complex Sp. z o.o. dla klientów norweskich. Barki o kolejnych numerach 73 i 74 mogą pomieścić łącznie 860 ton paszy i są wyposażone w nowoczesne systemy zasilające oraz dystrybucji karmy.
Już za miesiac, Stal Complex Sp. z o.o. wraz z podwykonawcami oddadzą w ręce armatorów barki gotowe do rozpoczęcia pracy i wyposażone pod klucz. Dynamiczne reakcje na zapotrzebowanie rynku i wieloletnie doświadczenie firmy na rynku akwakultury pozwala znacząco zwiększyć wolumin produkcyjny i zaplanować oddanie kolejnych zakontraktowanych sześciu dużych barek w przyszłym roku.
STAL Complex powstał w 2005 roku. Duże doświadczenie w branży oraz wypracowane kontakty handlowe pozwoliły spółce wyspecjalizować się w budowie barek i katamaranów do obsługi farm rybnych na rynku skandynawskim. STAL Complex pracuje zgodnie z wymogami standardów europejskich oraz norm branżowych. Realizuje także specjalistyczne projekty na zamówienie klienta.
Firma posiada uznania i certyfikacje w zakresie spawania konstrukcji stalowych i aluminiowych o podwyższonej wytrzymałości oraz uprawnienia do produkcji kontenerów typu off-shore, zgodnych z normą 2.7-1 DNV. Ponadto STAL Complex spełnia najwyższe wymagania w ramach certyfikowanego systemu zarządzania bezpieczeństwem OHSAS 18001.
Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych pozwala firmie przeprowadzać także prace remontowo-ślusarskie na wojskowych jednostkach pływających. Ułatwia to korzystna lokalizacja z bezpośrednim dostępem do wody i możliwością transportu ponadgabarytowych konstrukcji drogą morską.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza