pc
Doświadczenie w zakresie napędów morskich, nowoczesne rozwiązania dopasowane do potrzeb klienta i praca wykonywana z pasją. Tak w kilku słowach można opisać dział automatyki okrętowej firmy Bota Technik. Powstał w celu poszerzenia oferty spółki z Gdańska.
– Oferujemy pełen zakres usług serwisowych związanych m.in. z układami sterowania napędów głównych oraz pomocniczych statków, monitoring parametrów pracy napędów oraz maszyn okrętowych, rozruchu: napędów elektrycznych, falowników, autotransformatorów i soft starterów, instalacji elektrycznych maszyn okrętowych – mówi Paweł Maciulewicz, kierownik działu automatyki okrętowej w Bota Technik.
Dodał, że dział automatyki okrętowej poza częścią serwisową wykonuje projekty nowych systemów oraz układów sterowania. Aktualnie w ofercie posiada gotowe produkty w zakresie sterowania napędami głównymi oraz pomocniczymi – BTCS-Hurricane dla napędów głównych oraz BTCS-Storm dla napędów pomocniczych.
Dział automatyki okrętowej Bota Technik zajmuje się także adaptacją nowoczesnych rozwiązań, aby usprawnić ich działanie. Jego realizacje są niemal w całości zaprojektowane, wykonane i sprawdzane w nowoczesnym warsztacie firmy, który stale poszerza zakres możliwości.
– Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy oraz naszymi partnerami stawia przed nami kolejne wyzwania, m.in. sterowanie oraz monitoring silników spalinowych, prace przy zespołach prądotwórczych, sterowanie urządzeniami wykorzystującymi hydraulikę siłową. Nasi klienci mogą oczekiwać od nas kompleksowych rozwiązań oraz profesjonalnego podejścia – zapewnia Maciulewicz.
Bota Technik zajmuje się m.in. serwisem układów napędowych, hydraulicznych i automatyki okrętowej oraz sprzedażą urządzeń autoryzowanych partnerów. Integruje je na nowo budowanych jednostkach w trakcie instalacji i odbiorów, jak również obsługuje w serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Firma łączy doświadczenie z pasją i wiedzą. Dzięki temu umiejętności jej pracowników doceniają armatorzy z kraju i zagranicy. Spółka w nowo wybudowanym i nowoczesnym warsztacie stosuje standardy jakości międzynarodowych producentów napędów okrętowych, a każde zamówienie traktuje indywidualnie, terminowo dostarczając rozwiązania najwyższej jakości.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii