ew
Prom znany jako OSCAR WILDE Irish Ferries został przemianowany na GNV ALLEGRA i obsługuje nową trasę. Jednostka o pojemności 31 914 gt od 25 maja pływa pomiędzy portami Genoa i Olbia na Sardynii.
Kosztowna inwestycja
Zbudowany w 1987 roku prom GNV Allegra został sprzedany MSC przez Irish Continental Group (ICG) w kwietniu br, po tym, jak zamknięta została linia promowa Irish Ferries Rosslare-Cherbourg / Roscoff. Koszt inwestycji wyniósł 28.9 milionów euro. Sprzedając statek OSCAR WILDE, ICG osiągnęła znaczący zysk z przepraw w wysokości 7,7 mln EUR. MSC zapłaci cenę zakupu GNV ALLEGRA w ratach w ciągu sześciu lat, co w rzeczywistości oznacza, że umowa będzie spłacana do końca 2025 roku.
Z Europy Północnej na Sardynię
Pierwotnie zbudowany jako KRONPRINS HARALD firmy Jahre Line (później przedsiębiorstwo zmieniło nazwę na Color Line), GNV ALLEGRA dołączył do floty, złożonej z promów, które wcześniej pływały w Europie Północnej - GNV ATLAS (ex-OLAU BRITANNIA - 1990), GNV CRISTAL (ex-OLAU HOLLANDIA - 1989) , GNV AZZURA (ex-PETER WESSEL - zbudowany w 1981 roku) i SNAV ADRIATICO (ex-KONINGIN BEATRIX - 1986).
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej