PMK
A.P. Moller-Maersk, wiodący armator na świecie, powiedział w środę, że popyt na rynku rozwijał się „korzystniej niż pierwotnie oczekiwano” w drugim kwartale, zwiększając jego udziały o 7%.
Kryzys wywołany pandemią koronawirusa uderzył w transport kontenerowy, ponieważ łańcuchy dostaw zostały zakłócone, a podobnie jak działalność przedsiębiorstw i fabryk w Chinach, a później na całym świecie.
Jednak Maersk, który obsługuje jeden na pięć kontenerów wysyłanych drogą morską na całym świecie, obecnie oczekuje, że wolumeny spadną o 15-18% w drugim kwartale w porównaniu z poprzednią prognozą spadku o 20-25%.
Maersk oczekuje, że zysk EBITDA wyniesie „nieco powyżej” 1,5 mld USD osiągniętych w pierwszym kwartale. Maersk opublikuje pełne wyniki za drugi kwartał 19 sierpnia.
Speed – rekordowy rok mimo utraconych możliwości
Damen: autonomiczna żegluga ≠ bezzałogowe statki
Największe kontenerowce świata - przegląd
Stena Bulk, czyli dlaczego gaz LNG powinien zawsze podróżować pierwszą klasą
Inwestycja na terminalu promowym w Świnoujściu zmienia go z każdym dniem [wideo]
Świnoujście. Terminal kontenerowy sercem uniwersalnego hubu
Ropa brent | 54,84 $ | baryłka | 0,00% | 22:58 |
Cyna | 21418,00 $ | tona | 1,27% | 13 sty |
Cynk | 2751,00 $ | tona | -0,72% | 13 sty |
Aluminium | 2009,00 $ | tona | -0,79% | 13 sty |
Pallad | 2391,00 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Platyna | 1078,70 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Srebro | 24,82 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Złoto | 1827,85 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |