2 czerwca 2025 roku w Oslo rozpoczęła się jubileuszowa, 60. edycja jednego z najważniejszych wydarzeń branży morskiej na świecie – Nor-Shipping. Tegoroczna odsłona targów przyciągnęła rekordowe zainteresowanie.
Targi, trwające od 2 do 6 czerwca, gromadzą liderów i decydentów z sektora przemysłów oceanicznych z całego świata. Program obejmuje liczne konferencje tematyczne, panele eksperckie, inicjatywy networkingowe oraz wydarzenia towarzyszące. Nor-Shipping 2025 to nie tylko święto branży, ale również miejsce, gdzie kształtuje się przyszłość żeglugi, energetyki morskiej, finansowania i technologii.
Tegoroczne wydarzenie, zdaniem organizatorów, ma być największym i najbardziej dynamicznym w historii targów - zgromadziło aż 900 wystawców (w tym także firmy z Polski: m.in. Remontowa Holding SA, Remontowa Shipbuilding SA, Stocznia Remontowa „Nauta” SA i MSR „Gryfia” SA). Jak podkreśla dyrektor Nor-Shipping, Sidsel Norvik, to wyjątkowa okazja do zamiany globalnych wyzwań i szans w konkretne, zrównoważone działania biznesowe.
Nor-Shipping od lat uchodzi za platformę, gdzie rodzą się nowe partnerstwa, inicjowane są inwestycje i zawierane są strategiczne umowy. Jak podkreśla dyrektor wydarzenia, Sidsel Norvik, tegoroczna edycja jeszcze mocniej akcentuje potrzebę współpracy, wymiany wiedzy i wspólnego definiowania kierunków rozwoju sektora.
– Nasza rola to nie tylko organizacja targów, ale bycie miejscem, gdzie zapadają decyzje, które mają wpływ na przyszłość całej branży – mówi Norvik.
Oprócz części wystawienniczej i konferencyjnej, Nor-Shipping 2025 oferuje bogaty program wydarzeń społecznych i networkingowych.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania
Porzucony w Basenie Północnym w Świnoujściu kuter zatonął