VB-10000, olbrzymi pływający dźwig, który pod koniec roku zakończył pracę przy historycznej operacji podnoszenia z dna morza wraku samochodowca Golden Ray, zerwał się z holu i osiadł na mieliźnie.
Wielki statek dźwigowy VB-10000 podniósł rufową część statku Golden Ray na barkę, po wykonaniu drugiego z siedmiu cięć, w ramach operacji usuwania zatopionego wraku.
Po długiej serii opóźnień w końcu rozpoczął się proces cięcia wywróconego samochodowca Golden Ray na części za pomocą łańcucha i gigantycznego statku dźwigowego.
Dwukadłubowy statek VB-10 000 z podwójnym kadłubem przybył do portu w Fernandina na Florydzie, aby wprowadzić ostatnie modyfikacje, przygotowując się do cięcia i usuwania przewróconego samochodowca Golden Ray z St. Simons Sound w stanie Georgia.
Arkadiusz Marchewka: Stocznia Szczecińska "Wulkan" z gigantyczną stratą za ubiegły rok
To będzie jeden z największych włoskich okrętów. Zwodowano Atlante
Rozpoczęło się holowanie kontenerowca M/V Dali z miejsca katastrofy w Baltimore
Kołodziejczak: agroporty i terminale zbożowe powstaną i będą dobrze funkcjonować
Duże zgrupowanie rosyjskich okrętów przemieszcza się z Morza Śródziemnego na Bałtyk
Damen zreazlizował transport 11 holowników