Tajwańska firma zajmująca się transportem kontenerowym Yang Ming Marine Transport Corporation ogłosiła zakup trzech kontenerowców o pojemności 8000 TEU przystosowanych do podwójnego zasilania metanolem od Shoei Kisen Kaisha, Ltd. Statki budowane przez Imabari Shipbuilding mają zostać dostarczone między 2028 a 2029 rokiem.
Plan optymalizacji floty Yang Ming, mający na celu dodanie do trzynastu kontenerowców klasy 8000–15000 TEU, został zatwierdzony na 400. posiedzeniu zarządu. Nabycie trzech statków o pojemności 8000 TEU, obecnie w budowie, oznacza pierwszą fazę planu. Pozostała część zostanie przeprowadzona zgodnie z wewnętrznymi procedurami zamówień, aby zapewnić średnio- i długoterminową stabilność floty i utrzymać jakość usług.
Nowe statki zostaną wyposażone w energooszczędne silniki główne, co zapewni natychmiastowe oszczędności energii przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności na potrzeby przyszłego przyjęcia paliw alternatywnych.
Aby sprostać wyzwaniom stawianym przez ewoluującą geopolitykę, przegrupowanie łańcucha dostaw i rosnący popyt na ekologiczne usługi, Yang Ming nadal zwiększa konkurencyjność floty, utrzymując istniejący tonaż, rozszerzając swoją działalność i wzmacniając usługi regionalne w celu poszerzenia swojego portfolio usług.
Spółka będzie dążyć do digitalizacji, inteligentnych technologii i transformacji w kierunku efektywności energetycznej, aby zwiększyć odporność na wyzwania zewnętrzne, pozostając jednocześnie wierną swojej wizji stania się najlepszym wyborem klientów w zakresie usług transportowych i odgrywania kluczowej roli w branży.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów