PMK
Yangzijiang Shipbuilding (Holdings) Ltd, jeden z największych prywatnych stoczniowców w Chinach, podpisał umowę z Tiger Group dotyczącą budowy maksymalnie 10 statków o łącznej wartości 1,15 miliarda USD.
Chodzi o dwupaliwowe kontenerowce o ładowności 14 tys. TEU. Dwa z nich stanowią podstawę kontraktu, a budowa kolejnych ośmiu zawarta jest w opcjach. Wartość każdego kontraktu wynosi 115 milionów USD. Dostarczenie statków ma się rozpocząć od połowy 2022 r.
Kontrakty pozwolą stoczni na utrzymanie swoich obiektów na dobrym poziomie wykorzystania i uzyskanie stabilnego strumienia przychodów przez co najmniej 2 kolejne lata. Transakcja jest jednym z największych zamówień w historii Yangzijiang.
- Doceniamy zaufanie i wsparcie naszego klienta Tiger Group przy tak dużym zamówieniu w Yangzijiang w trudnym czasie, zarówno dla branży, jak i dla całego świata - powiedział Ren Letian, dyrektor generalny Yangzijiang Shipbuilding.
- Jednym z kluczowych właścicieli Tiger Group jest weteran branży, który był kiedyś dyrektorem generalnym długoletniego klienta w Yangzijiang. Te zamówienia pokazały głębokie zaufanie klienta do Yangzijiang w zakresie jakości, wydajności, dostawy i naszego statku zespół. Rok 2020 rozpoczął się zachęcająco dla nas. W powodu pandemii koronawirusa przygotujemy się na najgorsze, ale mamy nadzieję na najlepsze – dodał.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza