mk
Stoczniowcy z Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia nie mogą narzekać na brak pracy. W stoczni w Szczecinie trwają remonty kilku statków, a w najbliższych dniach zaplanowane są prace na kolejnych jednostkach.
Stocznia kontynuuje współpracę ze szczecińskim armatorem – Polską Żeglugą Morską. Obecnie trwa remont ostatniej z czterech jednostek przyjętych do stoczni w grudniu 2016 r. – masowca Olza. Wcześniej remonty przeszły Skawa, Solina i Roztocze. Zakres prac na statkach obejmował konserwację kadłuba i ładowni, remonty maszynowe i elektryczne, oraz przegląd dźwigów ładunkowych i urządzeń pokładowych. Większość prac prowadzona była w doku nr 5.
Jednocześnie w stoczni trwają remonty jednostek Covadonga oraz Lita. Pierwszy statek to chemikaliowiec o wymiarach 119 x 17 m, należący do hiszpańskiego armatora. Lita jest z kolei drobnicowcem i należy do armatora z Niemiec. Ma 137 m długości i 23 m szerokości. W doku nr 1 Lita przechodzi remont obejmujący konserwację i prace na kadłubie.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie
PRS sprawuje nadzór nad budową okrętu ratowniczego programu „Ratownik”
Chiny oddały do użytku gigantyczny statek do akwakultury. 12 gatunków ryb na jednostce
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek