PMK
Louis Dreyfus Armateurs (LDA) wybrał SCHOTTEL do dostarczenia szeregu systemów napędowych dla jednostki SOV o nazwie Wind of Hope.
Układ napędowy Wind of Hope jest zasilany przez cztery generatory diesla, które napędzają silniki elektryczne pakietu napędowego SCHOTTEL. Dwa rufowe pędniki SCHOTTEL typu SRP 430 FP, każdy o mocy wejściowej 1660 kW i średnicy 2,4 metra, są zainstalowane na jednostce.
Z kolei dwa stery strumieniowe poprzeczne typu STT 6 FP o mocy 1400 kW oraz jeden typu SRP 260 R FP o mocy 880 kW pozwoli na lepszą zwrotność podczas pozycjonowania dynamicznego.
Przypomnijmy, że w 2018 roku LDA złożyła zamówienie w Salt Ship Design na nową jednostkę SOV, która powstaje w stoczni Cemre w Turcji.
Po dostarczeniu w 2021 roku Wind of Hope będzie obsługiwał przybrzeżną farmę wiatrową Hornsea Project Two Ørsted w Wielkiej Brytanii.
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Chiny oddały do użytku gigantyczny statek do akwakultury. 12 gatunków ryb na jednostce
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek
Diehl Defence i Lockheed Martin łączą siły w zakresie obrony powietrznej dla sił morskich
Fincantieri rozpoczyna plan rozwoju stoczni. Podpisano koncesję na port w Ankonie
Navantia zbuduje okręty wsparcia dla brytyjskiej floty. Postęp programu Fleet Solid Support (FSS)
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO