PMK
Portugalska stocznia, Naval Rocha, planuje wzmocnić swoją pozycję w sektorze budowy tankowców LPG i gazowców LNG.
Dotychczas w tym roku, stocznia zakończyła budowę statków do przewozu zwierząt, polarnych jednostek ekspedycyjnych i statków żaglowych. Obecnie jednak zakład zauważył rosnącą liczbę zamówień na statki do przewozu LPG i LNG.
- Znajdujemy się w dobrym miejscu, by zaspokoić popyt w sektorze tankowców LPG i na małych rynkach LNG - powiedział Sergio Rodrigues, dyrektor handlowy w Naval Rocha.
Rodrigues ujawnił również, że stocznia rozważa inwestycje w warsztaty kriogeniczne w celu pobudzenia większej aktywności na rynku LNG.
Patrząc na drugą połowę 2019 roku, Rodrigues powiedział, że cele stoczni pozostają niezmienne na kluczowych rynkach wzrostowych, w tym w segmencie naprawy jednostek LPG.
- Obecnie dostarczamy średnio trzy duże projekty LPG każdego roku, ale nasze możliwości są znacznie większe. Chcemy kontynuować budowanie doświadczenia na rynku LPG, a w tym samym czasie mocno wejść na rynek LNG - powiedział Rodrigues.
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek
Diehl Defence i Lockheed Martin łączą siły w zakresie obrony powietrznej dla sił morskich
Fincantieri rozpoczyna plan rozwoju stoczni. Podpisano koncesję na port w Ankonie
Navantia zbuduje okręty wsparcia dla brytyjskiej floty. Postęp programu Fleet Solid Support (FSS)
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej