PMK
Portugalska stocznia, Naval Rocha, planuje wzmocnić swoją pozycję w sektorze budowy tankowców LPG i gazowców LNG.
Dotychczas w tym roku, stocznia zakończyła budowę statków do przewozu zwierząt, polarnych jednostek ekspedycyjnych i statków żaglowych. Obecnie jednak zakład zauważył rosnącą liczbę zamówień na statki do przewozu LPG i LNG.
- Znajdujemy się w dobrym miejscu, by zaspokoić popyt w sektorze tankowców LPG i na małych rynkach LNG - powiedział Sergio Rodrigues, dyrektor handlowy w Naval Rocha.
Rodrigues ujawnił również, że stocznia rozważa inwestycje w warsztaty kriogeniczne w celu pobudzenia większej aktywności na rynku LNG.
Patrząc na drugą połowę 2019 roku, Rodrigues powiedział, że cele stoczni pozostają niezmienne na kluczowych rynkach wzrostowych, w tym w segmencie naprawy jednostek LPG.
- Obecnie dostarczamy średnio trzy duże projekty LPG każdego roku, ale nasze możliwości są znacznie większe. Chcemy kontynuować budowanie doświadczenia na rynku LPG, a w tym samym czasie mocno wejść na rynek LNG - powiedział Rodrigues.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza