ew
Firma Navitech Gdynia Sp. z o.o. z prawie 20-letnią tradycją na rynku morskim i lądowym prezentuje Państwu podkładki Rota Chock.
Są to mechanicznie regulowane podkładki używane do maszyn i urządzeń wymagających dokładnego ustawienia- takich jak min. silniki, pompy, agregaty czy też kompresory.
Podkładki te z powodzeniem stosowane są we wszystkich gałęziach przemysłu, gdzie istnieje potrzeba posadowienia urządzenia i jego wypoziomowania.
Przewaga podkładek Rota Chock® nad tradycyjnymi wylewkami utwardzalnymi:
Wysoka wytrzymałość
Możliwość pracy w każdym środowisku
Krótki czas serwisu/ ustawiania
Ekonomiczność (wielokrotność użytku)
Samopoziomowanie
Optymalna powierzchnia styku
Eliminacja kosztów związanych z obróbką fundamentu i łap maszyn
Podkładka Rota Chock składa się z 3 części:
1. Pierścienia dolnego z gwintem żeńskim
2. Pierścienia środkowego z gwintem męskim oraz wklęsłą przestrzenią na górze
3. Pierścieniem górnym z wypukłą powierzchnią na dole
I co najważniejsze:
Podkładki te posiadają specjalnie zaprojektowany gwint samohamujący. W przeciwieństwie do typowego symetrycznego gwintu , gwint samohamowny posiada pochylenie 7° krawędzi górnej oraz 45° krawędzi dolnej.
Przy tej konstrukcji gwintu podkładka jest sztywniejsza oraz przenosi większe obciążenia w porównaniu z podkładkami o tym samym wymiarze z tradycyjnym gwintem.
Produkt z powodzeniem jest używany w coraz większej ilości projektów na rynku morskim, głównie przy budowie nowych statków traktowany przez armatorów jak produkt bardzo ekonomiczny i przyszłościowy w temacie usadawiania urządzeń.
Podkładki Rota Chock® spełniają wszystkie wymogi jakości kontroli bezpieczeństwa: EN-ISO 2001:2008 z Certyfikatem Lloyd ‘s Register of Shipping, DNV, BV, ABS, GL.
Przedstawicielem holenderskiego producenta podkładek Rota Chock w Polsce jest firma Navitech Gdynia Sp. z o.o. z siedzibą i magazynem głównym w Gdyni.
Szczegółowe informacje są dostępne na stronie : www.navitech-gdynia.com
Firma Navitech Gdynia Sp. z o.o. jest częścią Navi Group of Companies : www.navi-group.com
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii