ew
Firma Navitech Gdynia Sp. z o.o. z prawie 20-letnią tradycją na rynku morskim i lądowym prezentuje Państwu podkładki Rota Chock.
Są to mechanicznie regulowane podkładki używane do maszyn i urządzeń wymagających dokładnego ustawienia- takich jak min. silniki, pompy, agregaty czy też kompresory.
Podkładki te z powodzeniem stosowane są we wszystkich gałęziach przemysłu, gdzie istnieje potrzeba posadowienia urządzenia i jego wypoziomowania.
Przewaga podkładek Rota Chock® nad tradycyjnymi wylewkami utwardzalnymi:
Wysoka wytrzymałość
Możliwość pracy w każdym środowisku
Krótki czas serwisu/ ustawiania
Ekonomiczność (wielokrotność użytku)
Samopoziomowanie
Optymalna powierzchnia styku
Eliminacja kosztów związanych z obróbką fundamentu i łap maszyn
Podkładka Rota Chock składa się z 3 części:
1. Pierścienia dolnego z gwintem żeńskim
2. Pierścienia środkowego z gwintem męskim oraz wklęsłą przestrzenią na górze
3. Pierścieniem górnym z wypukłą powierzchnią na dole
I co najważniejsze:
Podkładki te posiadają specjalnie zaprojektowany gwint samohamujący. W przeciwieństwie do typowego symetrycznego gwintu , gwint samohamowny posiada pochylenie 7° krawędzi górnej oraz 45° krawędzi dolnej.
Przy tej konstrukcji gwintu podkładka jest sztywniejsza oraz przenosi większe obciążenia w porównaniu z podkładkami o tym samym wymiarze z tradycyjnym gwintem.
Produkt z powodzeniem jest używany w coraz większej ilości projektów na rynku morskim, głównie przy budowie nowych statków traktowany przez armatorów jak produkt bardzo ekonomiczny i przyszłościowy w temacie usadawiania urządzeń.
Podkładki Rota Chock® spełniają wszystkie wymogi jakości kontroli bezpieczeństwa: EN-ISO 2001:2008 z Certyfikatem Lloyd ‘s Register of Shipping, DNV, BV, ABS, GL.
Przedstawicielem holenderskiego producenta podkładek Rota Chock w Polsce jest firma Navitech Gdynia Sp. z o.o. z siedzibą i magazynem głównym w Gdyni.
Szczegółowe informacje są dostępne na stronie : www.navitech-gdynia.com
Firma Navitech Gdynia Sp. z o.o. jest częścią Navi Group of Companies : www.navi-group.com
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek
Dzięki systemowi smarowania powietrzem OceanGlide firma Alfa Laval podpisała pierwsze porozumienie o współpracy z koreańską stocznią
5 wiodących flot świata ma wartość PKB Polski. Polska nie jest drugą Japonią
Eureka Shipping ogłasza budowę najnowocześniejszego statku do transportu cementu
W Japonii powstanie innowacyjny statek do transportu komponentów do morskich turbin wiatrowych
Pojazd rodem z science-fiction ma wzmocnić potencjał ukraińskich sił morskich