pc
Sunreef 88 Double Deck – żaglowy superjacht odznaczający się sportową i elegancką sylwetką, opuścił niedawno stocznię Sunreef Yachts i ruszył na spotkanie ze swoim właścicielem. Ten zbudowany na specjalne zamówienie luksusowy jacht świetnie pokazuje doświadczenie gdańskiej stoczni w projektowaniu katamaranów powyżej 80 stóp (24m). Rozpoczęcie realizacji tego ambitnego projektu ogłoszono oficjalnie podczas konferencji prasowej Sunreef Yachts na targach Cannes Yachting Festival 2016.
Serię Double Deck wprowadzono w 2010 roku wraz ze zwodowaniem jednostki Sunreef 102 Double Deck Ipharra, będącej pierwszym na świecie żaglowym katamaranem double deck. Wszystkie jachty z tej serii cechują dodatkowe półpiętro, zlokalizowane na głównym pokładzie, oraz luksusowa kabina armatorska z panoramicznym widokiem. Innowacyjna kompozytowa struktura Sunreef 88 Double Deck nie tylko daje niezliczone możliwości aranżacji wnętrz, lecz także odznacza się obszernymi przestrzeniami wypoczynkowymi na zewnątrz.
Stworzony specjalnie na życzenie klienta koncept Sunreef 88 Double Deck jest przykładem wyśmienitego połączenia eleganckiej linii z osiągami oraz przestrzenią życiową sięgającą ponad 300 m2. Aranżację, wystrój i wyposażenie techniczne jednostki w całości dobrano na indywidualne życzenie. Ten wyjątkowy katamaran to już szósty superjacht (jednostka powyżej 24 m) z rodziny Sunreef Yachts.
Sunreef 88 Double Deck w liczbach
Długość: 27m/88ft
Szerokość: 11.20m/37ft
Zanurzenie: 2.30m/7.5ft
Wysokość: 39m/128ft
Grot: 245m²/820ft²
Code 0: 320m²/1050ft²
Sztaksel: 76m²/820ft²
Genua: 180m²/590ft²
Genaker: 385m²/1262ft²
Silniki: 2 x 425hp
Zbiorniki paliwa: 2 x 4000l
Zbiorniki wody: 2 x 800l
Architektura orętowa: Sunreef Yachts
Design: Sunreef Yachts
Konstrukcja: Sunreef Yachts
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Alarm. Zbiornikowiec-Zombie na Bałtyku
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym