PMK
Orient Overseas Container Line (OOCL) podpisał kontrakt z firmą Navis na dostarczenie oprogramowania StowMan dla wszystkich swoich statków. StowMan ma pomóc w planowaniu załadunku i rozmieszczenia towarów.
Obecnie za ten proces odpowiadają specjaliści, rozmieszczeni w strategicznych regionach. Zarządzają oni planowaniem ładunków na ponad 100 kontenerowcach armatora, o ładowności od 2,9 do 21,4 tys. TEU.
- Dzięki użyciu oprogramowania StowMan, ci specjaliści będą mogli zoptymalizować ten proces, dzięki lepszej widoczności i wydajności - wyjaśnił Navis.
StowMan jest w stanie wykorzystać wyniki obliczeń stabilności i naprężeń, zasady mocowania, a także zasady segregacji towarów niebezpiecznych i zasady ładowania wyznaczane przez pokładowy komputer załadunkowy MACS3.
W lutym 2019 roku, dzięki pomocy StowMan, alians ONE pobił ostatni rekord świata dla największej ilości ładunku, jaki kiedykolwiek został załadowany na statek. Na pokład kontenerowca Tribute MOL trafiło wtedy 19100 TEU.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej