ew
Nieustający rozwój firmy wkrótce zaowocuje otwarciem nowej hali produkcyjnej z częścią biurową. Oddanie rozbudowywanej części do użytku zaplanowane jest na czwarty kwartał bieżącego roku.
Inwestycja o łącznej powierzchni 1300m2 powstaje w Gdańsku przy ulicy Nowy Świat 38c w bezpośrednim sąsiedztwie głównej siedziby firmy. Prace budowlane rozpoczęły się pod koniec 2019 roku.
W związku z rozbudową, zwiększą się możliwości technologiczne i konkurencyjność firmy zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym. Nowa hala sprosta realizacji stale rosnącej liczbie prac serwisowych oraz zamówień o coraz większym poziomie złożoności.
Jak przyznają przedstawiciele przedsiębiorstwa: "Prace nad naszą nową halą idą pełną parą. Nie możemy się doczekać, by wypełnić ją nowoczesnym sprzętem. To jednocześnie szansa na kolejne, ciekawe projekty".
Bota Technik jest prywatną firmą z polskim kapitałem specjalizującą się w serwisie oraz dostawie rozwiązań dedykowanych dla segmentu morskich systemów napędowych.
Na rynku lokalnym, strategicznie ważną przewagą konkurencyjną spółki pozostaje posiadanie szeregu przedstawicielstw kluczowych dostawców branży, takich jak: Cummins, Jastram, Kemel, Vulkan Couplings, Twin Disc, HamiltonJet, Effer, Erma First, POT. Co warte podkreślenia, spółka posiada wyłączną autoryzację na sprzedaż i serwis dla wymienionych marek na rynku krajowym, co umożliwia jej występować jako integrator systemów na nowo budowanych jednostkach.
Flagową pozycją w asortymencie Spółki pozostaje serwis morskich układów napędowych, a w szczególności:
- remonty linii wałów,
- usługi w zakresie śrub napędowych stałych i nastawnych,
- kompleksowe usługi w zakresie przeglądów i napraw przekładni napędu głównego,
- remonty sterów strumieniowych CPP i FPP wszystkich wiodących producentów,
- serwis silników spalinowych oraz zespołów prądotwórczych,
- remonty maszyn sterowych,
Spółka prowadzi również działalność w obszarach związanych z systemami sterowania oraz szeroko pojętą automatyką okrętową. Wykonuje projektowanie systemów sterowania, montaże nowych systemów, serwis oraz adaptację rozwiązań w starszych wersjach, a także zaprojektowała własny układ sterowania: TRC-1 opartym na sterowniku PLC zainstalowany i przetestowany na wielu jednostkach pływających.
Firma Bota Technik posiada również własny dział projektowy stanowiący z jednej strony wsparcie w codziennej działalności serwisowej firmy jak i prowadzący rozbudowane projekty komercyjne dla klientów z kraju i świata. W tym obszarze firma zdobyła już bogate doświadczenie w realizacji projektów badawczo – rozwojowych, finansowanych zarówno ze środków własnych jak i środków publicznych.
COVID w żegludze nie taki groźny ale koryguje prognozy. Polskie porty wypadły dobrze na tle portów UE
Sektor żeglugi masowej musi zmniejszyć emisję CO2
PCC Intermodal chce zwiększyć częstotliwość połączeń z Ukrainą
Kolejny żuraw portowy Liebherr LHM 550 zwiększy rozwój portu w Norwegii
Kolejny etap budowy Kanału Żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną - betonowanie płyty dolnej śluzy [foto, wideo
Kłajpeda – historyczny litewski port z przyszłością
Ropa brent | 69,54 $ | baryłka | 0,00% | 22:59 |
Cyna | 25880,00 $ | tona | 3,15% | 3 mar |
Cynk | 2786,00 $ | tona | -1,21% | 3 mar |
Aluminium | 2203,00 $ | tona | 1,24% | 3 mar |
Pallad | 2324,00 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Platyna | 1133,30 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Srebro | 25,28 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Złoto | 1698,00 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |