ew
GEFCO zapowiedziało uruchomienie jesienią swojego największego magazynu w Polsce. Obiekt o powierzchni 32 500 m kw. powstaje w Psarach na Dolnym Śląsku i jest częścią parku S5 Wrocław North Gates, inwestycji Panattoni Europe. Nowy magazyn GEFCO będzie światowym centrum dystrybucyjnym dla wiodącego producenta komponentów i części motoryzacyjnych. Obecnie GEFCO Polska prowadzi rekrutację i przygotowuje się do adaptacji magazynu, w którym pracę znajdzie około 70 osób.
GEFCO Polska wprowadzi się do parku S5 Wrocław North Gates w Psarach w listopadzie. Przewiduje się, że kolejne dwa miesiące zajmie zatowarowanie i faza rozruchu obiektu. Z ponad 32 500 m kw. powierzchni część magazynowa zajmie niemal całość, zaś pod pomieszczenia biurowe przeznaczono 400 m kw. Cała powierzchnia magazynu zostanie dostosowana do obsługi i kompletacji zamówień dla branży motoryzacyjnej.
„Wspólnie z Panattoni Europe opracowaliśmy rozwiązania szyte na miarę, odpowiadające oczekiwaniom klienta GEFCO w zakresie lokalizacji, rozwoju biznesu i dostępu do wykwalifikowanych pracowników. Magazyn GEFCO w Psarach będzie jednym z największych, o ile nie największym, tegorocznym uruchomieniem magazynowym dla sektora automotive w Polsce” – mówi Marcin ZASUŃ, kierownik ds. rozwoju produktu, GEFCO Polska.
Nowy magazyn GEFCO będzie pełnić rolę światowego centrum dystrybucyjnego. W ramach operacji Inbound na Dolny Śląsk trafią towary z różnych kontynentów, między innymi z Azji i Ameryki Południowej. Z kolei logistyka wyjścia będzie gwarantować szybkie dostawy na terenie Polski i do inny krajów z naszego regionu, w tym dostawy 24h na niemal całym obszarze Niemiec, które są ważnym rynkiem z perspektywy klienta GEFCO.
W najbliższych tygodniach GEFCO przeprowadzi działania wspierające rekrutację wykwalifikowanej kadry do nowego magazynu. Wśród 70 pracowników najliczniejszą grupą będą operatorzy wózków i pracownicy magazynowi zajmujący się kompletacją zamówień.
Nowy niemiecki terminal LNG odebrał pierwszy ładunek skroplonego gazu
Nowy kontenerowy plac przeładunkowy w Porcie Gdynia
Kryzysy powodują wzrost kosztów w żegludze, ale frachty znów spadają. Analiza rynku frachtowego i czarterowego (tygodnie 8-11/2024)
Paliwo uzyskane z orzechów nerkowca szansą na uczynienie żeglugi bardziej "zieloną"?
Pierwszy duży kontenerowiec na metanol już w Europie
Bezpiecznie do portu mimo niepogody