ew
Armatorzy stale podnoszą jakoś oferowanych usług. Rośnie też poziom satysfakcji pasażerów korzystających z komunikacji promowej. Coraz lepszymi wynikami na tym polu może pochwalić się Viking Line.
Wielu operatorów promowych regularnie przeprowadza badania poziomu zadowolenia klientów z oferowanych usług. Takie ankiety pozwalają na zdiagnozowanie potrzeb odbiorców, a także wyznaczenie tych obszarów, które wymagają zmian. Systematyczne zbieranie takich informacji umożliwia śledzenie postępów, jakie w poszczególnych przedziałach czasowych udało się osiągnąć dzięki wprowadzonym udoskonaleniom.
Ostatnie badanie poziomu satysfakcji wykazało, że Viking Line odnotował wzrost pozytywnych sygnałów pochodzących od pasażerów. Przedstawicieli firmy bardzo ucieszył fakt, że aż o 10 procent wzrósł odsetek pasażerów, którzy przyznali, iż zarekomendowaliby ofertę przewoźnika innym osobom. Ponad połowa klientów wystawiła armatorowi najwyższą możliwą ocenę.
„Oceny w badaniach poziomu satysfakcji klienta udało się poprawić w dużej mierze dzięki naszemu kompetentnemu personelowi. Sporo zainwestowaliśmy w szkolenia naszych obecnych pracowników oraz w proces wdrażania nowych pracowników” - powiedział Mikael Paulinow z Viking Line. „Uruchomiliśmy proces pozyskiwania informacji zwrotnej od naszych klientów. W ten sposób badane są niemal wszystkie aspekty doświadczeń, począwszy od korzystania ze stref dla pasażerów po restauracje oraz ofertę rozrywki”.
Przewoźnik przewiduje, że tegoroczne oceny poziomu satysfakcji przewyższą ubiegłoroczne, które były już wyjątkowe.
Viking Line to doświadczony przewoźnik promowy, którego korzenie sięgają lat 50. ubiegłego wieku. Dziś firma dysponuje flotą siedmiu jednostek, które łączą Estonię, Finlandię, Wyspy Alandzkie i Szwecję.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania
Porzucony w Basenie Północnym w Świnoujściu kuter zatonął