Polska Żegluga Bałtycka wraz z władzami portów w Świnoujściu oraz Ystad postanowiły jeszcze bardziej wzmocnić współpracę na tej niezwykle popularnej trasie pomiędzy Polską a Szwecją.
Dzisiejsza pojemność połączenia jest niewystarczająca, stąd właśnie decyzja o inwestycji zarówno w nowe jednostki typu ro-pax, jak również w nowe nabrzeża. Polferries zobowiązał się do zamówienia dwóch nowych promów o długość 228m i 3500 metrów pasa ładunkowego, co powinno zwiększyć pojemność na trasie o więcej niż 30% w 2019 roku.
29 sierpnia odbędzie się uroczystość w czasie, które przedstawiciele wszystkich stron podpiszą stosowny list intencyjny.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania