Polska Żegluga Bałtycka wraz z władzami portów w Świnoujściu oraz Ystad postanowiły jeszcze bardziej wzmocnić współpracę na tej niezwykle popularnej trasie pomiędzy Polską a Szwecją.
Dzisiejsza pojemność połączenia jest niewystarczająca, stąd właśnie decyzja o inwestycji zarówno w nowe jednostki typu ro-pax, jak również w nowe nabrzeża. Polferries zobowiązał się do zamówienia dwóch nowych promów o długość 228m i 3500 metrów pasa ładunkowego, co powinno zwiększyć pojemność na trasie o więcej niż 30% w 2019 roku.
29 sierpnia odbędzie się uroczystość w czasie, które przedstawiciele wszystkich stron podpiszą stosowny list intencyjny.
Nabrzeże Hanzy– nowa nazwa Nabrzeża Wyspy Spichrzów w Gdańsku
Rynek kontenerowy nadal w dołku
Oceanarium w kołobrzeskim porcie – nowa, całoroczna atrakcja?
Hongkong wypada z czołówki najbardziej zatłoczonych portów świata
Jest wyrok Trybunału Konstytucyjnego ws. nieruchomości portowych
Rozpoczęła się decydująca faza realizacji Morskiego Terminala Przeładunkowego