W pierwszej połowie 2022 roku, na zlecenie Energomontażu–Północ Gdynia S.A., firma Muehlhan Polska Sp. z o.o. wykonała prace polegające na przygotowaniu powierzchni i aplikacji powłok malarskich na konstrukcjach stalowych przeznaczonych dla jednej z bałtyckich morskich farm wiatrowych.
W ramach otrzymanego zlecenia Muehlhan Polska Sp. z o.o. wykonała zabezpieczenie przed korozją systemu rur w kształcie litery J (tzw. j-tube), jak również górnej części konstrukcji wsporczej obejmującej element pośredni (tzw. transition piece) dla morskiej stacji elektroenergetycznej.
Dla Muehlhan Polska Sp. z o.o. był to kolejny z projektów w zakresie morskiej energetyki wiatrowej, w których firma uczestniczy od niemal dwudziestu lat.
CZYTAJ więcej: Z Gdyni na niemiecką farmę wiatrową. Skomplikowane konstrukcje dla offshore już w drodze do Danii [WIDEO, ZDJĘCIA]
O Muehlhan
Muehlhan jest jednym z liderów na światowym rynku morskim specjalizującym się w pracach antykorozyjnych. Firma oferuje kompleksowe usługi konserwacyjno-malarskie dla stoczni remontowych i budowlanych, przemysłu wydobywczego gazu i ropy naftowej, przemysłu lądowego oraz energetyki wiatrowej.
Ważną działalność dla firmy prowadzi także Dział Rusztowań zajmujący się doradztwem technicznym, projektowaniem, dzierżawą, montażem i demontażem systemów rusztowań, systemów plandekowania, namiotów przemysłowych i konstrukcji specjalnych. Muehlhan zatrudnia ponad 500 wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników.
O Energomontaż-Północ Gdynia
Energomontaż-Północ Gdynia S.A. jest wiodącym polskim producentem wysoko wyspecjalizowanych, w pełni wyposażonych konstrukcji stalowych dla sektora offshore, energetyki konwencjonalnej, odnawialnej i nuklearnej, przemysłu chemicznego i petrochemicznego, przemysłu okrętowego. Spółka realizuje również przebudowy specjalistycznych jednostek obsługujących morskie farmy wiatrowe oraz morski przemysł wydobywczy.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów