Firma Anemoi Marine Technologies zdobyła dofinansowanie w szóstej rundzie konkursu Clean Maritime Demonstration Competition. Projekt o wartości 1,2 miliona funtów posłuży opracowaniue składanego systemu żagli nowej generacji, dostosowanego do masowców Kamsarmax i Panamax, a także udoskonalenia aerodynamiczne, których celem jest zwiększenie oszczędności paliwa podczas rejsów.
Brazylijski gigant górniczy Vale S.A. ogłosił, że zainstaluje pięć żagli Rotor Sails od firmy Anemoi Marine Technologies Ltd., jednego z wiodących na świecie dostawców technologii napędu wspomaganego wiatrem dla statków komercyjnych. Znajdzie się on na statku statku typu valemax o wyporności 400 000 ton, należącego do omańskiego armatora Asyad.
Oldendorff Carriers (OC) to firma, która w bieżącym roku obchodzi 100-lecie działalności. Niedawno wraz z Anemoi Marine Technologies (Anemoi), Lloyd's Register (LR) i Shanghai Merchant Ship Design and Research Institute (SDARI), podpisali wspólny projekt rozwojowy (JDP) z w celu opracowania dla masowców napędu wspomaganego.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Napięcia między Moskwą a Ankarą: rosyjski statek nie dostał zgody na wejście do portu w Stambule
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Orlen ma kontrakt gazowy z Naftogazem
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie