JK
Rada Nadzorcza Spółki Szczeciński Park Przemysłowy ogłosiła wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko prezesa i wiceprezesa zarządu. Kandydaci powinni mieć ukończone studia wyższe magisterskie i posiadać co najmniej 5-letni staż pracy.
Przypomnijmy, że nowa rada nadzorcza odwołała kilka dni temu z funkcji prezesa Grzegorza Huszcza oraz wiceprezesa Artura Łopuszko. Wczoraj (17.02) ogłosiła nabór na te stanowiska.
Termin składania ofert kandydatów mija 4 marca tego roku, a otwarcie zgłoszeń nastąpi 7 marca. Przedmiotem rozmowy kwalifikacyjnej będzie między innymi wiedza w zakresie działalności spółki oraz z sektora, w którym działa. Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i kierowaniem zespołami pracowników, znajomość zasad funkcjonowania spółek handlowych, nadzoru właścicielskiego, metod pozyskiwania kapitału na rynkach finansowych. Wymagane jest też doświadczenie w wykonywaniu funkcji członka zarządu.
Szczeciński Park Przemysłowy, utworzony na 45-hektarowym terenie byłej Stoczni Szczecińskiej Nowa, położony jest w północno-wschodniej części Szczecina, około dwóch kilometrów od centrum miasta. Od strony wschodniej graniczy z rzeką Odrą. Najbliższe sąsiedztwo Parku charakteryzuje się przewagą funkcji produkcyjnej i usługowej.
Na infrastrukturę Szczecińskiego Parku Przemysłowego składają się w głównej mierze obiekty charakterystyczne dla branży stoczniowej, w tym doskonale udźwigowione hale, pochylnie, nabrzeża, magazyny, place prefabrykacyjne i składowe. Większość obiektów ma uniwersalne zastosowanie, aktywa SPP są bardzo atrakcyjnym majątkiem do prowadzenia produkcji wielkogabarytowych konstrukcji stalowych, nie wyłączając produkcji statków.
Preferowane sektory na terenie SPP to offshore i przemysł stalowy.
Firmy stoczniowe ruszają na łowy pracowników
Amer Shipping zamawia dwa statki do przewozu ładunków suchych od Concordia Damen
Damen zbuduje stery dla niemieckich fregat
Finlandia uruchamia pływający terminal LNG. Czy gaz trafi również do Polski?
Incat dostarczy pierwszy na świecie duży prom elektryczny
Brytyjski sektor obrony kupuje statki do ochrony infrastruktury kabli i rurociągów