ew
Pięć nowych promów, które wkrótce dołączą do floty Fjord1, zostanie wyposażonych w rozwiązania dostarczone przez Corvus Energy. Przedstawiciele kanadyjskiego koncernu wyrazili radość, że wybrany został właśnie ich produkt.
Odpowiedzialna za wdrożenie systemów na statkach Fjord 1 firma Norwegian Electric System (NES) uznała, że baterie litowo-jonowe, które pojawią się na statkach norweskiego operatora, wyprodukuje i dostarczy firma Corvus Energy. Do współpracy NES i kanadyjskiego producenta doszło kolejny raz.
„Corvus Energy raz jeszcze zostało wybrane przez NES na dostawcę systemów przechowywania energii dla promów Fjord 1” - powiedział Roger Rosvold, wiceprezes ds. sprzedaży w Corvus Energy. „NES to uzdolnieni i doświadczeni specjaliści ds. integracji systemów elektrycznych, a nasza bliska współpraca z nimi w kwestii projektowania i dostarczania tych innowacyjnych rozwiązań jest kluczowa dla przyspieszenia, gdy chodzi o wdrażanie systemów magazynowania energii”.
Z dotychczasowej współpracy zadowoleni są też przedstawiciele NES, którzy przyznali, że kluczowa dla nich jest niezawodność, bezpieczeństwo oraz wydajność wdrażanych rozwiązań, a dotychczasowa kooperacja potwierdziła, że oferowane przez Corvus Energy rozwiązania posiadają te cechy.
Każda z pięciu nowych jednostek, która zasili flotę Fjord 1, będzie miała 67 metrów długości i umożliwi transport 50 pojazdów osobowych. Na każdym zostanie zainstalowany system Corvus Orca Energy ESS. Promy budowane są w zakładach Havyard Shipyard w Leirvik. Zgodnie z harmonogramem, 1 stycznia 2020 r. wszystkie statki mają wejść do regularnego serwisu.
Mercy Ships zbuduje najnowocześniejszy statek szpitalny przy wsparciu MSC
Kolejny, atomowy okręt podwodny typu Virginia dostarczony do US Navy
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth