ew
Pięć nowych promów, które wkrótce dołączą do floty Fjord1, zostanie wyposażonych w rozwiązania dostarczone przez Corvus Energy. Przedstawiciele kanadyjskiego koncernu wyrazili radość, że wybrany został właśnie ich produkt.
Odpowiedzialna za wdrożenie systemów na statkach Fjord 1 firma Norwegian Electric System (NES) uznała, że baterie litowo-jonowe, które pojawią się na statkach norweskiego operatora, wyprodukuje i dostarczy firma Corvus Energy. Do współpracy NES i kanadyjskiego producenta doszło kolejny raz.
„Corvus Energy raz jeszcze zostało wybrane przez NES na dostawcę systemów przechowywania energii dla promów Fjord 1” - powiedział Roger Rosvold, wiceprezes ds. sprzedaży w Corvus Energy. „NES to uzdolnieni i doświadczeni specjaliści ds. integracji systemów elektrycznych, a nasza bliska współpraca z nimi w kwestii projektowania i dostarczania tych innowacyjnych rozwiązań jest kluczowa dla przyspieszenia, gdy chodzi o wdrażanie systemów magazynowania energii”.
Z dotychczasowej współpracy zadowoleni są też przedstawiciele NES, którzy przyznali, że kluczowa dla nich jest niezawodność, bezpieczeństwo oraz wydajność wdrażanych rozwiązań, a dotychczasowa kooperacja potwierdziła, że oferowane przez Corvus Energy rozwiązania posiadają te cechy.
Każda z pięciu nowych jednostek, która zasili flotę Fjord 1, będzie miała 67 metrów długości i umożliwi transport 50 pojazdów osobowych. Na każdym zostanie zainstalowany system Corvus Orca Energy ESS. Promy budowane są w zakładach Havyard Shipyard w Leirvik. Zgodnie z harmonogramem, 1 stycznia 2020 r. wszystkie statki mają wejść do regularnego serwisu.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii