ew
CRIST S.A. odpowiada na doniesienia dotyczące rzekomego zatrudniania pracowników północnokoreańskich. Publikujemy pełną treść oświadczenia.
W nawiązaniu do pojawiających się w polskich i zagranicznych środkach masowego przekazu informacjach na temat rzekomego zatrudnienia pracowników północnokoreańskich przez CRIST S.A. pragniemy poinformować, że nie polegają one na prawdzie.
CRIST S.A. zawsze przestrzegał polskiego i europejskiego prawa oraz starał się zachować najwyższe standardy współpracy ze swoimi podwykonawcami, dostawcami i pracownikami. CRIST S.A. nigdy nie zatrudniał północnokoreańskich pracowników. W ramach wykonywanych projektów niejednokrotnie zlecamy niektóre usługi na zewnątrz. W przeszłości jednym z naszych podwykonawców była firma ARMEX Sp. z o.o.
W toku tej współpracy okazało się, że korzysta ona z pracownikówz Korei Północnej, nie mieliśmy wpływu na narodowość zatrudnionych przez ARMEX pracowników, tym bardziej nie mieliśmy wpływu na warunki ich zatrudnienia. Po ujawnieniu tej okoliczności, kierowani troską o wysokie standardy zakończyliśmy współpracę w lipcu 2016 roku.
Niezależnie od powyższego podejmiemy wszelkie niezbędne kroki w celu obrony przed niesłusznymi oskarżeniami, sugerującymi działania CRIST S.A. sprzeczne z zasadami i przepisami prawa,a także podstawowymi standardami etycznymi. Apelujemy, aby przed publikacją jakichkolwiek materiałów na temat CRIST S.A. postępowań w zgodzie z kanonem dziennikarskiego rzemiosła, tj. zwrócić się o informacje u źródła, co pozwoli uchronić się przed rozpowszechnianiem nieprawdy.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii