pc
Konsorcjum LOTOS Oil i firmy Ecol będzie realizować gospodarkę olejowo-smarowniczną w trakcie rozruchu i pracy nowych instalacji Projektu EFRA. W ramach tego konsorcjum będzie również prowadziło dostawy środków smarnych w trakcie rozruchu oraz późniejszej eksploatacji instalacji. Umowa ze spółką LOTOS Asfalt została zawarta na 3 lata.
Oferta kompleksowego serwisu olejowo-smarowniczego konsorcjum LOTOS Oil i Ecol jest pełnym pakietem rozwiązań techniczno-organizacyjnych, zapewniających najbardziej optymalne warunki smarowania maszyn i urządzeń, co przekłada się na efektywność ich pracy, a przede wszystkim niezawodność i dyspozycyjność parku maszynowego.
Z uwagi na kończące się prace przy budowie instalacji EFRA, wybór wyspecjalizowanego zespołu w zakresie gospodarki smarowniczej i najlepszych jakościowo środków smarowych ma gwarantować efektywność pracy nowych instalacji.
– EFRA to jedna z najnowocześniejszych instalacji w Europie, wymagająca równie nowoczesnych i wysoce zaawansowanych technologicznie rozwiązań – podkreśla Cezary Godziuk, prezes LOTOS Asfalt. Podpisana umowa obejmuje zarówno profilaktykę, usługi badawczo diagnostyczne, jak i serwis smarowniczy maszyn i urządzeń nowych instalacji. To także wypełnianie doraźnych i awaryjnych zadań oraz czynności smarowniczych.
Konsorcjum LOTOS Oil i firmy Ecol będzie realizować gospodarkę olejowo-smarowniczną w trakcie rozruchu i pracy nowych instalacji Projektu EFRA. W ramach tego konsorcjum będzie również prowadziło dostawy środków smarnych w trakcie rozruchu oraz późniejszej eksploatacji instalacji. Umowa ze spółką LOTOS Asfalt została zawarta na 3 lata.
Oferta kompleksowego serwisu olejowo-smarowniczego konsorcjum LOTOS Oil i Ecol jest pełnym pakietem rozwiązań techniczno-organizacyjnych, zapewniających najbardziej optymalne warunki smarowania maszyn i urządzeń, co przekłada się na efektywność ich pracy, a przede wszystkim niezawodność i dyspozycyjność parku maszynowego.
Z uwagi na kończące się prace przy budowie instalacji EFRA, wybór wyspecjalizowanego zespołu w zakresie gospodarki smarowniczej i najlepszych jakościowo środków smarowych ma gwarantować efektywność pracy nowych instalacji.
– EFRA to jedna z najnowocześniejszych instalacji w Europie, wymagająca równie nowoczesnych i wysoce zaawansowanych technologicznie rozwiązań – mówi Godziuk. Podpisana umowa obejmuje zarówno profilaktykę, usługi badawczo diagnostyczne, jak i serwis smarowniczy maszyn i urządzeń nowych instalacji. To także wypełnianie doraźnych i awaryjnych zadań oraz czynności smarowniczych.
LOTOS Oil umowa
– To ogromny sukces, że przy tak zaawansowanych technologiach, jakie mają zastosowanie w instalacjach EFRA, będą pracować serwisy olejowe LOTOS Oil i Ecol – mówi Krzysztof Nowicki, prezes LOTOS Oil. Konsorcjum zapewni instalacjom odpowiednią gospodarkę smarowniczą, a środki smarne i nasz serwis olejowy w połączeniu z doświadczeniem obiektowym firmy Ecol to duet, który nie zawiedzie nawet przy tak złożonym i wymagającym projekcie.
– Realizacja złożonych i wymagających projektów serwisowych przemysłowej gospodarki smarowniczej w trybie outsourcingu jest domeną i wizytówką działalności Ecol w Polsce i za granicą – dodaje Wojciech Majka, prezes Ecol. – Współpraca LOTOS Oil i Ecol w zakresie dystrybucji środków smarnych LOTOS trwa nieprzerwanie od 1994 roku. Dziś nasza firma jest największym branżowym dostawcą produktów LOTOS dla przemysłu, w tym dla energetyki przemysłowej i zawodowej. Wiele lat partnerskiej, technologicznej i handlowej współpracy LOTOS Oil i Ecol umożliwiło podjęcie kolejnego kroku, jakim jest stworzone konsorcjum i praca przy tak zaawansowanym i dużym projekcie jak EFRA. Formuła wspólnej pracy na projekcie EFRA umacnia tę współpracę na kolejne lata – mówi.
Głównym celem Projektu EFRA jest lepsze zagospodarowanie ciężkiej pozostałości, czyli tej frakcji ropy naftowej, z której obecnie powstaje ciężki olej opałowy lub asfalty. Nowe instalacje Projektu EFRA w pełni uzupełniają obecny ciąg technologiczny przerobu ropy naftowej działający w rafinerii w Gdańsku i docelowo umożliwią zastąpienie produkcji niskomarżowych produktów większą ilością paliw silnikowych. Po zrealizowaniu Projektu EFRA rafineria LOTOSU zwiększy swoją elastyczność w zakresie optymalizowania produkcji, co pozwoli zachować konkurencyjność, również w przypadku zmian cen na rynku surowców i produktów naftowych.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii