ew
Firma CLdN Ro-Ro nie zwalnia tempa ekspansji. Przewoźnik specjalizujący się w przewozach frachtowych poinformował, że wzmocni swoją ofertę, wprowadzając regularne i bezpośrednie połączenie na trasie pomiędzy Rotterdamem a Dublinem.
Zwiększenie obecności na trasie pomiędzy Holandią a Irlandią to kolejny element strategii, którą przedsięwziął operator w ramach przygotowań do opuszczenia Unii Europejskiej przez Wielką Brytanię. Armator wprowadzi zmiany jeszcze w tym miesiącu. Przedstawiciele firmy poinformowali, że pierwszy statek obsłuży tę trasę w ramach bezpośredniego serwisu już 26 lutego.
Do obsługi tego połączenia skierowane zostaną dwie dedykowane, nowe jednostki, w tym jeden prom ro-ro. Odejścia z Rotterdamu do Dublina będą się odbywać we: wtorki (16:00), czwartki (20:00), soboty (16:00 i 17:00 – serwis lo-lo). W przeciwnym kierunku statki będą wypływać w: poniedziałki (17:00), wtorki (20:00 – serwis lo-lo), czwartki (14:00) oraz soboty (20:00).
„Ten dalszy rozwój jest w CLdN elementem długoterminowej strategii, wspieranej przez istotne inwestycje zarówno, gdy chodzi terminale, jak i flotę” - powiedział rzecznik CLdN Ro-Ro. „To gwarantuje naszym klientom ciągłość i niezawodność serwisu w obrębie irlandzkiego korytarza w nadchodzących latach. Pokazuje także, że firma potrafi dostosowywać się do warunków wymagającego rynku i oczekiwań naszych klientów w bardzo elastyczny i szybki sposób”.
Wprowadzenie nowego, stałego i bezpośredniego połączenia związane jest m.in. z odbiorem przez armatora nowego statku ro-ro - supernowoczesnego promu ro-ro Laureline, który posiada linię ładunkową o długości 5400 metrów. To pierwszy z całej serii statków towarowych, oferujących tak obszerną przestrzeń, jakie dołączą do floty operatora.
CLdN Ro-Ro to uznany gracz na rynku europejskich przewozów frachtowych, który stale poszerza swoją ofertę, a także rozwija flotę. Przewoźnik korzysta obecnie z floty 27 statków, oferując przeprawy do takich portów, jak: Zeebrugge, Rotterdam, London, Killingholme, Dublin, Goteborg czy Hirsthals.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania