oprac. MN
Stena Line po raz kolejny na dwa miesiące przed Świątami zmienia nazwę na Santa Line. Liczba rezerwacji na wszystkich liniach łącznie jest już większa niż w roku ubiegłym. W porównaniu do analogicznego okresu w 2015r., liczba rezerwacji na wszystkich trasach pomiędzy listopadem i grudniem wzrosła o 5%.
– Okres przedświąteczny to doskonała okazja do odwiedzenia jarmarków bożonarodzeniowych w poszukiwaniu wyjątkowych prezentów i regionalnych przysmaków. Ubiegłoroczna edycja Santa Line spotkała się z ogromnym zainteresowaniem wśród naszych podróżnych. Popularnością cieszyły się specjalne wyjazdy, jak „Boże Narodzenie po szwedzku” a także konkursy w mediach społecznościowych. Dlatego w tym roku powtarzamy akcję – mówi Pedro Canchaya, dyrektor marketingu w Stena Line Polska
Rejs to dla wielu podróżnych także okazja do zakupienia prezentów dla najbliższych w pokładowych sklepach, gdzie ceny są nieraz niższe niż na lądzie. Operator promowy dokonał analizy porównawczej sprzedaży w październiku 2015 i 2016 na pokładach statków, wyszczególniając produkty cieszące się największą popularnością: są to perfumy CK1 i zabawki filmowe dla dzieci. Porównanie wykazało, że perfumy CK1 cieszą się ciągle popularnością, a ich sprzedaż wzrasta. Ubiegłorocznym bestsellerem dla najmłodszych okazały się zabawki i akcesoria z filmu „Kraina Lodu”. W tym roku niewątpliwie staną się nim produkty z filmu „Trolle”.
- Z dumą prezentujemy nasze propozycje na tegoroczny prezent świąteczny; są to perfumy unisex CK1 oraz zabawki z filmu „Trolle” dla dzieci. Ten zapach to unikalna kompozycja, z którą każdy poczuje się wyjątkowo i która będzie się podobała przez długi czas – mówi Cecilia Alenfelt, Commercial Manager w Stena Line.
Ciekawostki: co roku w okresie Świąt Bożego Narodzenia na pokładzie statków Stena Line spożywanych jest 1.1 miliona krewetek i 625 000 mięsnych klopsików szwedzkich, a operator transportuje na Święta 1.2 miliona choinek ze Szwecji.
Nowy niemiecki terminal LNG odebrał pierwszy ładunek skroplonego gazu
Nowy kontenerowy plac przeładunkowy w Porcie Gdynia
Kryzysy powodują wzrost kosztów w żegludze, ale frachty znów spadają. Analiza rynku frachtowego i czarterowego (tygodnie 8-11/2024)
Paliwo uzyskane z orzechów nerkowca szansą na uczynienie żeglugi bardziej "zieloną"?
Pierwszy duży kontenerowiec na metanol już w Europie
Bezpiecznie do portu mimo niepogody