ew
Firma DFDS poinformowała o zmianach, gdy chodzi o rozmieszczenie statków. Przetasowania będą dotyczyły połączeń na Morzu Bałtyckim i będą miały związek z planowanymi przez przewoźnika przeglądami.
Już w nadchodzących tygodniach do suchego doku trafią promy, które w barwach DFDS obsługują połączenia promowe na Morzu Bałtyckim. Zastępstwo zapewni statek Princess Seaways, który na co dzień obsługuje połączenie Amsterdam-Newcastle (połączenie pomiędzy portami IJmuiden-North Shields).
Princess Seaways będzie pełniła zastępstwo przez ok. sześć tygodni. Jak ujawnił przewoźnik, statek ten będzie obsługiwał połączenia Karlshamn-Kłajpeda na przełomie lutego i marca, począwszy od 6 lutego.
Princess Seaways to zbudowany w 1986 r. prom, który na pokład może przyjąć na pokład 1290 pasażerów; dysponuje też linią ładunkową o długości 1410 metrów. Zbudowany dla TT-Line statek pływał do tej pory dla kilku operatorów. Poza TT-Line były to firmy: Fjord Line oraz TT-Line (mający taką samą nazwę jak niemiecki armator przewoźnik z Tasmanii). Od czasu budowy ro-pax przeszedł szereg prac modernizacyjnych, które pozwoliły na dostosowanie go do obecnych standardów.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny