pc/pekaes.pl
PEKAES, czołowy operator logistyczny, wzmacnia sieć połączeń na Wschodzie. W maju ruszyły codzienne połączenia z Błonia pod Warszawą do Kijowa, gdzie następuje dalsza dystrybucja towarów na terenie Ukrainy.
Zarówno eksport na Ukrainę, jak i import towarów do Polski systematycznie rośnie. Ukraina nadal pozostaje jednym z ważniejszych odbiorców polskiej żywności. Jak wynika z danych GUS, w I półroczu 2018 roku odnotowano ponad 20% wzrost eksportu towarów rolno-spożywczych
na Ukrainę.
– Strategiczne położenie Ukrainy pomiędzy Unią Europejską a Rosją, a także duży potencjał wzrostu i perspektywiczny sektor rolno-spożywczy sprawiają, że kraj ten jest ważnym partnerem handlowym dla Polski. Staramy się zawsze elastycznie reagować na zmieniające się trendy
i otoczenie rynkowe, rozszerzając lub dostosowując ofertę PEKAES do wyzwań biznesowych naszych Klientów. Tak też zrodziła się potrzeba uruchomienia codziennych transportów na Ukrainę – stwierdza Maciej Bachman, prezes PEKAES.
W ramach nowego serwisu firma oferuje wysokiej jakości usługę i mniej formalności dla importerów na Ukrainie − dokument PP (tzw. pepeszka) znacząco skraca czas dostawy.
– Krótki czas dostawy oraz uproszczone procedury to z pewnością duży atut naszej oferty skierowanej do firm prowadzących biznes na Ukrainie. W oparciu o badania rynku i bliską współpracę z Klientami konsekwentnie rozwijamy międzynarodową sieć połączeń, zwiększając
ich częstotliwość. W planie mamy uruchomienie kolejnych połączeń drobnicowych w Europie– dodaje Marek Tkaczyk, dyrektor Sieci Międzynarodowej PEKAES.
Nowy serwis drobnicowy obejmuje dostawy do finalnego odbiorcy na Ukrainie we wszystkie dni robocze – od poniedziałku do piątku. Czas dostawy do Kijowa i centralnej Ukrainy wynosi 3-4 dni robocze, zaś poza tym obszarem nie przekracza 7 dni.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
Rewolucja w rosyjskich portach Bałtyku - czy grozi im upadek?
Rusza tramwaj wodny po Zatoce Gdańskiej. Ile zapłacimy za bilet?
Konflikt rosyjsko-ukraiński potęguje problemy na rynku węgla. Zapasy w największych terminalach maleją a ceny rosną
Nowy intermodalny szlak z Chin omija Rosję
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny