PMK
Od czerwca 2016 Port Gdański Eksploatacja zacznie obsługiwać regularny serwis statków ro-ro należących do saudyjskiego armatora Bahri General Cargo.
W ramach serwisu statki będą zawijać do portów europejskich oraz portów Morza Czerwonego i Zatoki Perskiej. Obsługa serwisu odbywać się będzie na Nabrzeżu Oliwskim. Statki ro-ro wyposażone są w rampę burtową (w systemie ro-ro istnieje możliwość załadunku ładunków do 50 ton) oraz w dwa dźwigi (120 ton). Dostępne jest miejsce dla kontenerów (300 TEU).
- Możliwy jest załadunek samochodów osobowych, pojazdów , maszyn z własnym napędem – na kołach, kontenerów, ładunków break bulk na rolltrailerach lub w systemie lo-lo. Jako operator portowy oferujemy kompleksową obsługę ładunków na nabrzeżu oraz na statku (mocowanie) - czytamy w komentarzu PGE.
Port Gdański Eksploatacja S.A. jest portową spółką operatorską świadczącą usługi w zakresie przeładunków różnego rodzaju towarów. Maksymalna zdolność przeładunkowa wynosi około 6 mln ton ładunków rocznie. Spółka wykonuje usługi na 8 nabrzeżach zlokalizowanych wzdłuż Martwej Wisły po obu jej stronach. Długość wszystkich nabrzeży na których prowadzona jest działalność operatorska wynosi 5 km.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej