mk
Tylko jedna oferta zmieściła się w budżecie przewidzianym w przetargu na realizację prac budowlanych związanych z rozbudową dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia. Do Zarządu Morskiego Portu Gdynia (ZMPG) trafiły łącznie cztery oferty. Budżet inwestora to 61,5 mln zł.
Wśród oferentów znaleźli się: EL-IN (66,932 mln zł), Spector (60,159 mln zł), konsorcjum NDI Sp. z o.o. i NDI S.A. (70,301 mln zł) oraz konsorcjum Colas Rail Polska i Colas Rail S.A.S. (65,511 mln zł).
Kryteria ustalone ZMPG to: cena (95%) oraz termin wykonania zamówienia (5%), przy czym czas prac może być maksymalnie skrócony do 18 miesięcy.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu inwestycyjnego pod tytułem: „Rozbudowa dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia – przebudowa i elektryfikacja”, który ma być zrealizowany na podstawie dokumentacji projektowej o tytule: „Przebudowa i elektryfikacja zewnętrznego układu torowego Intermodalnego Terminalu Kolejowego oraz toru dojazdowego nr 38 w Porcie Gdynia wraz z budową urządzeń sterowania ruchem kolejowym”.
Inwestycja obejmuje m.in:
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek
Masowce i tankowce na fali. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 11-14/2024)
Przygotowania do bazy offshore. Jak wygląda budowa?