Polskie Forum Technologii Morskich wzbogaciło się o kolejnego, ważnego członka – do ich grona dołącza Stocznia Remontowa Nauta.
W zeszłym tygodniu w siedzibie Stoczni Remontowej Nauta deklarację dołączenia do grona członków Polskiego Forum Technologii Morskich sygnowała prezes stoczni Monika Kozakiewicz. Dokument został oficjalnie przekazany na ręce prezesa PFTM Mateusza Kowalewskiego.
– Jako pracodawca, który zatrudnia 300 pracowników, ale również jako firma, która generuje dużo zamówień dla przedsiębiorstw z naszego bezpośredniego otocenia w województwie pomorskim chcielibyśmy być członkiem Forum żeby móc dyskutować, wymieniać się doświadczeniami, zapoznawać z nowymi firmami, które funkcjonują w tej branży, by w przyszłości lepiej realizować nasze zamówienia – komentowała prezes Nauty Monika Kozakiewicz. – Chcielibyśmy też być moderatorem tego środowiska. Myślę, że stocznia Nauta ze swoją długoletnią historią może być cennym nabytkiem dla PFTM.
Od 1 lipca Polskie Forum Technologii Morskich działa pod nowym zarządem. Po przejściu Jerzego Czuczmana, wieloletniego prezesa PFTM na emeryturę, stanowisko to objął Mateusz Kowalewski.
– Działamy zgodnie z wcześniejszymi założeniami, pod hasłem „Razem robimy biznes”. PFTM dynamicznie się rozwija, jest najszybciej rozwijającą się organizacją branży morskiej ostatnich lat i potwierdzeniem tego jest dzisiejsze wydarzenie. Udało nam się zdobyć nowego członka, firmę o olbrzymim doświadczeniu, o wieloletniej historii – komentował Mateusz Kowalewski. – Stocznia Nauta to nowy członek Polskiego Forum Technologii Morskich. To duży pracodawca i duża firma na regionalnym i ogólnopolskim rynku. Od lat jest liderem w zakresie remontów jednostek pływających, zatrudnia ponad 300 osób, jest bardzo dużym zleceniodawcą dla lokalnych firm i przedsiębiorców, więc tym bardziej cieszymy się w PFTM z obecności nowego ważnego członka – dodawał.
Stocznia Remontowa Nauta to jedna z najprężniej działających stoczni remontowych w Polsce. W 2026 roku obchodzić będzie stulecie działalności. Specjalizuje się w remontach i brzebudowach statków handlowych oraz produkcji zbrojeniowej. Firma realizuje każdego roku ponad 140 projektów. Posiada trzy doki pływające i jeden suchy, a także 2 tys. metrów nabrzeży technicznych.
Polskie Forum Technologii Morskich obecnie zrzesza ponad 60 firm i instytucji.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii