• <
gryfia_70lat

Liebherr ulepsza aplikację do zdalnej obsługi serwisowej

jm

26.08.2021 11:42 Źródło: własne
Strona główna Porty Morskie, Logistyka Morska, Transport Morski Liebherr ulepsza aplikację do zdalnej obsługi serwisowej

Partnerzy portalu

Liebherr ulepsza aplikację do zdalnej obsługi serwisowej - GospodarkaMorska.pl
Fot. Liebherr

Aplikacja XpertAssist ma pomóc rozwiązywać problemy techniczne występujące podczas używania dźwigów. Dzięki niej spadną koszty napraw i wzrośnie ich szybkość.

XpertAssist jest dostępny dla żurawi gąsienicowych, sprzętu do głębokiego fundementowania i żurawi morskich. Usługa będzie oparta na rocznej subskrypcji. Klienci, którzy z niej skorzystają, mają odczuć konkretne korzyści – skrócenie czasu napraw, a tym samym kosztów awarii.

XpertAssist zapewnia wsparcie online w czasie rzeczywistym poprzez połączenie audio-video, ale także dostęp do szerokiej gamy narzędzi technicznych. Liebherr liczy, że dzięki rzetelnej analizie usterek i możliwości rozwiązania problemów online, spadnie liczba koniecznych wyjazdów serwisowych w miejsca, w których pracują dźwigi, ale także wzrośnie ich efektywność, bo dzięki wcześniejszym kontaktom inżynierowie będą mogli zdefiniować problem przed wyruszeniem w drogę. Liebherr podaje, że średni czas naprawy został przez to skrócony nawet o 50 procent, a koszty serwisu w terenie spadły o 20 procent rocznie.

Aplikacja obejmuje także porady dotyczące konserwacji i raporty odnośnie poszczególnych maszyb lub całych flot, a także interaktywny przegląd wydajności urządzeń, co ma pomóc klientom w planowaniu budżetu. Liebherr wylicza, że technicy serwisowy spędzają zwykle do 45 procent swojego czasu na podróżach, co podnosi koszty zarówno dla Liebherr, jak i dla klientów. XpertAssist zmniejsza ilość wyjazdów, a tym samym zwiększa dostępność ekspertów.

XpertAssist przydaje się także bardzo w przypadku maszyn pracujących w odległych lub niedostępnych lokalizacjach. – Dla naszej firmy, która prowadzi wszystkie operacje i projekty poza naszym krajem ojczystym, Turcją, taka zdalna obsługa jest idealna – mówi Levent Ekmekcioglu, kierownik Rem Engineering, Construction and Trade. – Pomoc została udzielona przez firmę Liebherr zdalnie w Jordanii, bez kosztów podróży i zakwaterowania oraz bez opóźnień czasowych. Problem został rozwiązany natychmiast, ku naszej największej satysfakcji – dodaje.

XpertAssist jest dostępny w formie rocznej asysty dla pojedynczej maszyny lub całej floty. Liebherr oferuje także gotowy do użycia, specjalistyczny tablet, który umożliwia cyfrową dokumentację maszyny i łatwe pobieranie danych procesowych, a także zdalne monitorowanie operacji.

Partnerzy portalu

port_gdańsk_bezpieczny_port_dla_biznesu_black_390x100_2020
okmarit_390x100_gif_2020

Dziękujemy za wysłane grafiki.