Jest ostateczna decyzja środowiskowa dla budowy terminala kontenerowego w Świnoujściu. Z punktu widzenia gospodarczego to dla województwa zachodniopomorskiego wiadomość bardziej niż dobra. Jednocześnie przedsiębiorcy sektora TSL zaznaczają, że budowa potencjału transportowego i portowego w Świnoujściu nie może odbywać się kosztem potencjału turystycznego.
Od 2 do 5 sierpnia Szczecin stanie się żeglarskim sercem Europy. Stolica Pomorza Zachodniego już czwarty raz stanie się gospodarzem The Tall Ship Races. Wydarzenie to może okazać się najważniejszym wydarzeniem roku w regionie i turystycznym magnesem na turystów spoza Szczecina i regionu. – Takie wydarzenia to nie tylko świetna promocja dla miasta. Pokazujemy, że jesteśmy atrakcyjni, zmieniamy się, warto nas odwiedzać i planować podróżując nad morze i planując wypady wakacyjne.
Północna Izba Gospodarcza, jako samorząd gospodarczy i instytucja zrzeszająca największą liczbę przedsiębiorców w Polsce, z ogromnym niepokojem obserwuje negatywne skutki obecnej sytuacji w naszym regionie i w kraju oraz konsekwencje społeczno-gospodarcze, często tragiczne i nieodwracalne, jakie wywołuje kolejna fala COVID-19 i brak realnej pomocy ze strony Państwa na rzecz najbardziej potrzebujących przedsiębiorców.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Napięcia między Moskwą a Ankarą: rosyjski statek nie dostał zgody na wejście do portu w Stambule
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Orlen ma kontrakt gazowy z Naftogazem
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie