Fairplay Towage Group złożył zamówienie na dwa nowe holowniki, które wybuduje Damen. Pierwsza z jednostek wejdzie do eksploatacji jeszcze w tym roku.
Należąca do Lotos Petrobaltic platforma wiertnicza Petro Giant zakończyła prace na złożu B101 na Bałtyku i została przeholowana na nową lokalizację. Trwającą blisko cztery doby operację prowadziły trzy statki – dwie jednostki Petrobalticu i dwa holowniki firmy Fairplay.
W Porcie Gdynia pojawił się nowy holownik. Pracę rozpoczął tu przeniesiony ze Szczecina Fairplay 85, który wyróżnia się kilkoma elementami na tle podobnych jednostek.
W porcie w Rotterdamie już jest nowy holownik portowy do operacji w zatoce. Dostawa miała miejsce w rekordowo krótkim czasie po podpisaniu umowy pod koniec października.
Wielofunkcyjna jednostka przyczyni się do rozwoju sektora morskich farm wiatrowych na Bałtyku – informuje Damen.
Fairplay-37, nowy holownik Fairplay Towage Polska, został oficjalnie ochrzczony i jest gotowy do operacji. Pracy w najbliższym czasie mu nie zabraknie.
Ile i jakich statków potrzeba do budowy polskiego offshore, jakie są szanse na to, że zabiorą się za to polskie biura projektowe i stocznie, oraz na ile realny jest udział polskiego local content w tych inwestycjach? O to pytamy przedstawicieli stoczni Safe z Gdańska.
W gdańskiej stoczni Safe miało miejsce wodowanie nowego holownika Fairplay-37 budowanego dla polskiego Fairplay Towage.
Finowie wytyczają nowy kurs statkiem Electramar. Stocznie z UE i Dalekiego Wschodu za burtą
Dwie osoby zginęły w wyniku zderzenia motorówki ze statkiem wycieczkowym
Dostawy cementu i betonu do budowy elektrowni jądrowej będą dużym wyzwaniem
Ukraińcy informują o zatopieniu rosyjskiego trałowca
Prezydent Chile: sprzeciwimy się wszelkim próbom wydobycia surowców na Antarktydzie
Puchar PZŻ w Krynicy Morskiej otwiera sezon regatowy