Grupa Przemysłowa Baltic i Energomontaż-Północ Gdynia podpisała memorandum z EDF podczas World Nuclear Exhibition w Paryżu.
Grupa Przemysłowa Baltic poszukuje prezesa spółki Energomontaż-Północ Gdynia S.A. Dokumenty można składać do 5 września.
W ubiegłą sobotę na Nabrzeżu Kaszubskim w Gdańsku odbył załadunek olbrzymiej suwnicy bramowej wraz z częścią pozostałych elementów na poton. Dźwigar główny belki, czyli największa część dźwigu ma blisko 140 m długości.
Ponad trzy miesiące przygotowywano się do operacji załadunku potężnej konstrukcji Kaskasi Trafostacja, której finał miał miejsce we wtorek 1 czerwca na nabrzeżu Portu Gdynia. Tym samym spółka Energomontaż-Północ Gdynia (EPG) dołączyła do Bladt Industries przy projekcie podstacji morskiej Kaskasi.
Oferta dotyczy projektowania, budowy i instalacji trafostacji (EPCI) w wyłącznej strefie ekonomicznej Morza Bałtyckiego
Energomontaż-Północ Gdynia S.A. jako jedyna polska firma złożyła ofertę na wykonanie Morskiej Stacji Transformatorowej na południowych wodach Bałtyku.
W ubiegłą sobotę w Porcie Gdynia odbył się załadunek ostatniego modułu projektu Johan Castberg wykonanego w ramach umowy zawartej z firmą Kvaerner.
Energomontaż Północ Gdynia S.A wyprodukował innowacyjną stalową konstrukcję składającą się z czterech części, która wypłynęła z Nabrzeża Gościnnego w Porcie Gdynia 28 października, na specjalnie przygotowanej barce, do portu w Rotterdamie. Wszystkie elementy konstrukcji zostaną tam połączone w całość i zainstalowane na statku. Części konstrukcji mają dotrzeć do holenderskiego portu najpoźniej 3 listopada
Zgodnie z Polityką Energetyczną Polski do 2040 roku (PEP 2040), do 2027 roku w naszym kraju mają powstać pierwsze inwestycje offshorowe, a do 2040 roku w morskich farmach wiatrowych ma być zainstalowanych 10 GW. Aby zrealizować ten ambitny plan, Polska chce czerpać wiedzę i doświadczenie od najlepszych. Mianem największego rynku morskiej energetyki wiatrowej w Europie może pochwalić się Wielka Brytania a o potencjale współpracy polsko-brytyjskiej w tym sektorze dyskutowano dziś podczas targów Baltexpo w Gdańsku.
Kolejny projekt Energomontażu-Północ Gdynia zakończony sukcesem. Tym razem spółka wykonała 2 urządzenia: Spud Carrier i Auxiliary Spud, które zostaną zamontowane na budowanej w Chinach pogłębiarce. Transport konstrukcji drogą morską potrwa około 2 miesięcy.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Napięcia między Moskwą a Ankarą: rosyjski statek nie dostał zgody na wejście do portu w Stambule
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Orlen ma kontrakt gazowy z Naftogazem
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie